Ponekad, kad nema ništa pametnije…

25 Nov

De Mol me vreba ovih dana.

Utopio se u zvuke tišine I čeka.

Kao nežni razvratnik, mami me nekim slatkim provokacijama.

Šunja mi se Iza ledja, šapuće mazno i zavodljivo ne bi li me prizvao pod svoj plišani ogrtač. Njegov lepršavi dah golica mi vrat, prepredeno mi se zavlači u kosu…A onda, kada skupi dovoljno drskosti, zagleda mi se u oči…

Požudnim pogledom prožire moje razumne misli… Mrsi mi osećanja I baca ih u požare nemira… Polako me osvaja, zaokružuje, obasipa me čarolijom svojih dodira…

Ali se ne dam, čupam se iz tog zagrljaja. U rukama mu ostaju pramenovi moje kose… mirisi mojih suza…

Ne, neću mu se prepustiti! Šakama zgnječiću leptire nemira što su mi naborali svileni prekrivač srca…

Znam ja sve fore starog prevaranta… Možda ću napisati par setnih pesmica, možda  pocepati neke već napisane…

Možda ću nestati nekoliko dana, izgubiti se u samo meni znanim pustinjama… I neće me osetiti, uzalud će se osvrtati I kao zver bezumno njušiti moje tragove … Pobediću ga, sigurna sam…

Vetrovi nose mirise boljih dana… Osećam ih!

23 реаговања to “Ponekad, kad nema ništa pametnije…”

  1. malabreskva новембар 25, 2009 у 2:49 pm #

    Prekinuću nedelju smeha jer su me skleptali oni dani „kada ti baš ne ide“… Mnogo sam rasejana, bežim od realnosti i morala sam da napišem nešto ovako… Pa, izvinite, smejaćemo se kad dodje vreme.

  2. Charolija новембар 25, 2009 у 4:16 pm #

    Razumem te potpuno. Nemam inspiraciju nikako da pišem, tako da se nisam ni uključila u nedelju smeha. Ponašaj se prema sebi, onako kako se osećaš, zaslužuješ iskrenost od sebe.😉

    • malabreskva новембар 25, 2009 у 8:34 pm #

      E, Čarolijo, ja obično idem „za inat“, ovaj put mi nešto ne uspeva …

  3. veshtichanstvena новембар 25, 2009 у 4:23 pm #

    Uhvati taj D-mol i zapleši sa njim ples strastvene tuge…
    On je turoban i ne voli strast…pobeći će poražen…)))
    Veruj mi….znam…

    • malabreskva новембар 25, 2009 у 8:33 pm #

      Veco, ja tugu ne volem nikako, talno je saplićem i okrećem joj ledja… Zato me ovaj DeMol proganja… još je gori od tuge…

  4. stevo новембар 25, 2009 у 5:09 pm #

    Mislim da nije de mol u pitanju već neki visoki ce dur! Mol je za miran dan, dakle danas si u duru!

  5. sarah новембар 25, 2009 у 5:18 pm #

    Stici ce te ti vetrovi, znam to sa sigurnoscu. Ali kad su ti dani tu tesko je u to poverovati.
    Hajde, jedan mali osmeh… resices ti taj rebus vec nekako. 😀
    pozz

    *
    ni kod mene nije bas sve roza. inspiracija je ko zna gde, mada se trudim da nesto napisem, ali ne idi… ne moze na silu… danima se premisljam i sastavljam… 😆

  6. Sanjar u prolazu новембар 25, 2009 у 9:25 pm #

    D-mol je opasan, zato ja nerviram ljude u prolazu 🙂
    nedaj se…

  7. malabreskva новембар 26, 2009 у 11:59 am #

    Šta misliš da mu kažem da mu je otkopčan šlic?🙂

  8. zelenavrata новембар 26, 2009 у 12:28 pm #

    Jaaaa najbolje obozavam ovu pesmu od Sokaaakaka😀

    • malabreskva новембар 26, 2009 у 6:35 pm #

      Zelena, ja „garave“ baš mnogo volem, imaju puno super balada🙂

  9. dudaelixir новембар 26, 2009 у 1:16 pm #

    Bravo, Breskvice, ne daj se draga. Ti si jača od svega, a svaki dan donosi i nešto lepo, treba za to zakačiti!🙂

    • malabreskva новембар 26, 2009 у 6:33 pm #

      Dudo, ne dam se, mada me pokvarenjak vreba, samo što me nije „prevrnuo“🙂

  10. SanjaKokica новембар 26, 2009 у 6:18 pm #

    Breskvice, prelepo!!! Ja bih to turila u dve reči plus jedan veznik…depresija i bedak. A ti si to tako lepo dočarala, da neko još može poželeti da oseti taj tvoj…D mol (i još nečiji jel…da ne kažem, Djokicin…). Volim kada pustiš misli da se roje po blogu🙂

  11. nektarina децембар 21, 2009 у 8:25 pm #

    Uh… kako si ovo moćno napisala, Breskvice!
    Tekst koga se i veliki Đole ne bi postideo. Naprotiv🙂

    • malabreskva децембар 21, 2009 у 10:35 pm #

      Nektarina, rođako draga, dobro mi se vratila, nije te dugo bilo !
      Hvala ti što mi pominješ Đoleta, ja se raznežim samo tog imena:)
      (p.s. ako ikad budem imala sina nazvaću ga Đole😉 )

Оставите одговор

