Архива | 7:54 am

Nedelja smeha 3

24 нов

Kaže Nadalov sin ocu:
„Tata, tata i ja bih da igram tenis ko Djokovic”.
A Nadal mu odgovara:
„I tata bi, sine”!!!!!


Stari poljoprivrednik imao je veliko imanje kraj jezera.
Ispod stabala jabuka i breskvi je postavio vrtne klupe i stolove. Perfektno za piknik. Jezero je bilo uređeno i idealno za plivanje. Jedno popodne odlučio je pogledati je li sve u redu i ima li zrelog voća koje bi mogao pobrati. Uzeo je veliko vedro i krenuo prema jezeru. Prvo je čuo kikot ženskih glasova, a kad se približio obali video je grupu devojaka kako se gole kupaju u njegovom jezeru. Kad su ga primetile sve su uronile u vodu do vrata. Jedna od devojaka je povikala:
„Nećete ništa videti. Ne izlazimo iz vode dok ste vi tu!“
Starac odgovori:
„Nisam ja vas došao gledati kako se kupate i gole izlazite iz vode“.
Pokazao im je vedro i rekao:
„Samo sam došao nahraniti krokodile!“


Leže dva Crnogorca pod šljivom i čekaju da im plod sam upadne u usta. Tada naiđe neki  turista, pa kaže:
– Uf, kad vas vidim ovako lenje, naprosto mi je muka. Ali eto, iz čistog hira, daću zlatnik onome koji je od vas dvojice lenji.
Jedan odmah skoči:
– Evo, ja sam lijenji! Da skratimo postupak, de ti meni taj dukat…
Nijemac pogleda drugog, koji još uvijek nepomično leži otvorenih usta:
– A što, ti nećeš ništa reći?
– Met’ mi ga u džep.