Nedelja smeha 2.deo

22 нов

Pred kraj nedeljne mise, propovednik upita:“Koliko vas je oprostilo svojim neprijateljima?“
80% ih podigne ruku.
Propovednik ponovi pitanje.
Ovoga puta svi odgovore, osim omalene starije žene.
„Gđo. Neely, zar vi ne nameravate oprostiti svojim neprijateljima?“
„Ja nemam neprijatelja.“ odgovori kroz osmeh.
„Gđo. Neely, to je vrlo neobično. Koliko imate godina?“
„Devedesetosam.“ reče ona.
„Oh, gđo. Neely, biste li, molim Vas, došli ispred svih i rekli kako osoba može živjeti devedesetosam godina i nemati niti jednoga neprijatelja?“
Mala, draga starica dotetura do govornice, okrene se okupljenima i kaže:
„Nadživela sam kučke!“

Voleo je da trči po plaži, lovi veverice i hvata lopte… Sve je to bilo pre nego što sam kupio kompjuter…

Sada su veverice bezbrižne :))

 

Ovo mi je stiglo u mejlu pre nekoliko dana, u obliku poslovnog pisma:

Hteli ste da preskočite NY šoping u Delta Citiju?

Skupo vam je u Zari, Mangu i Maxiju?

Radije bi ste iskoristili beli šengen da za iste pare skočite za vikend do Beča, Rima ili Budimpešte?

Vi bi da pazarite isto, odmorite se u hotelu, obiđete neki evropski grad i potrošite manje para nego kod mene u Delta Citiju?

No problem! Ali moraćete da kupite vakcinu za H1N1 od mene.
Miroslav Mišković, novembar 2009

 

Da li ste već čuli ovo? Zaista me je iznenadilo…

15 реаговања to “Nedelja smeha 2.deo”

  1. zelenavrata новембар 22, 2009 у 11:49 am #

    Zivela baba 😆
    A ovo sam i ja dobila mejlom za Miskovica i nisam znala da li da se smejem ili…

    • malabreskva новембар 22, 2009 у 5:11 pm #

      To sam i ja pomislila kad sam prvi put čitala,al sam se ipak malko nasmejala 🙂

  2. veshtichanstvena новембар 22, 2009 у 3:07 pm #

    Bravo za bakicuuuu)))))))))))))))))))))))
    Bas je dobra)))))))))))))

  3. SanjaKokica новембар 22, 2009 у 8:07 pm #

    Šta da kažem … bakica je super, nek ih je nadživela 😉 A Madonin spot, moram priznati da me bas ne odusevljva, simatično su se potrudili ali ono, dajte mi original, ja sam baš volela taj spot u vreme kada je i napravljen (davno davno bilo je…) 🙂

    • malabreskva новембар 24, 2009 у 8:32 am #

      Kokice, to ti je tako sa svim parodijama, kupe tudju slavu… Ali je stvarno ludački napravljeno, ja sam se baš nasmejala…

  4. dudaelixir новембар 23, 2009 у 12:18 pm #

    *Bakica je super a ovo sa Madonom je odvratno, šokantno, mislim na „prevod“. Pesma je ok, ali ostalo mi se ne dopada!

    • malabreskva новембар 24, 2009 у 8:30 am #

      Dudo, moram priznati da sam bila šokirana prvi put kad sam videla, ali mora im se priznati da su se potrudili 🙂 😉

  5. dudaelixir новембар 23, 2009 у 12:22 pm #

    *U stvari, malo se izvadila onim svedočenjem, priznajem, nisam do kraja odgledala, jer sam bila besna na nju! 🙂

  6. sarah новембар 23, 2009 у 5:41 pm #

    Bakica me odusevila 😆 upravo sam telefonirala i pricala vic vise puta :mrgreen:

  7. stevo новембар 23, 2009 у 7:37 pm #

    Baka je zakon! Mislim da je Mišković krivac i za vanzemaljce i za leteće tanjire! Dežurni krivac o kome više ni vic ne verujem. On je verovatno izmislio i internet i kompjutere!

  8. Sanjar u prolazu новембар 23, 2009 у 10:48 pm #

    hahaah, i moj glas za baku! 🙂

Оставите одговор

