Dizni u vrtu :)

19 нов

 

Meni se ovo mnogo dopada, a vama?

21 реаговања to “Dizni u vrtu :)”

  1. stevo новембар 19, 2009 у 8:05 pm #

    Naravski, i meni se dopada!

  2. sarah новембар 19, 2009 у 8:35 pm #

    bas su slatki… 😀

    podsetili su me na jedan park u torontu 😀

  3. Sanjar u prolazu новембар 19, 2009 у 9:23 pm #

    svaka čast, koliko vremena i strpljenja treba za ovako nešto…
    ja bih za poečetak 2 patuljka da vidim da li bi uspevali kod mene 🙂

    • malabreskva новембар 20, 2009 у 7:42 am #

      Meni se mnogo svidjelo, u suštini sam još jedno veliko dete 🙂

  4. Charolija новембар 20, 2009 у 12:51 pm #

    Preslatki su, svaka čast onima koji su ovo napravili. Koliko samo strpljenja i truda treba? Divno.

  5. SanjaKokica новембар 20, 2009 у 1:17 pm #

    Vaoooo, šta svidja? Mnogo je lepo…ja mislim da bih jednostavno u sred tog posla samo isčupala žbun,…jok da bi ja imala i blizu strpljenja ni jednu šapu tako iseckati!!!

    • malabreskva новембар 20, 2009 у 4:37 pm #

      Ja bih imala strpljenja ali spretnosti ne bih… Verovatno bih isekla sve prste (svoje) 🙂

  6. veshtichanstvena новембар 20, 2009 у 5:45 pm #

    Veselo i bajkovito )))))))))))))

  7. veshtichanstvena новембар 20, 2009 у 5:46 pm #

    Pa šta je ovo sa komentarima?
    Svaki ode iznad poslednjeg ((((((((((((((

  8. zelenavrata новембар 20, 2009 у 6:44 pm #

    Lepooooooooooooooo 😀

  9. dudaelixir новембар 20, 2009 у 7:04 pm #

    Ja bih volela da ih imam u sobi! Zamisli, ustaneš ujutro a smeškaju ti se lunja i maza i ovi zeleni patuljci, a leptir ti stoji na plafonu! Predivno! 🙂

    POČINJEMO SA SMEHOTRESOM! 🙂 Ja već imam spreman post i postavljen, pisan 15. novembra! 🙂

    • malabreskva новембар 20, 2009 у 10:01 pm #

      He,he, posebno leptir na plafonu, da dobijem srčani udar 🙂

  10. dudaelixir новембар 20, 2009 у 7:05 pm #

    Pošandrcali komentari, totalno ili neko u wordu! 😀 😀 😀

    • malabreskva новембар 20, 2009 у 10:01 pm #

      Ne znam šta je sa komentarima, ne razumem se puno u ta podešavanja, ali ništa nisam dirala 😦

Оставите одговор

