Jedan od onih života. Ponovo? Ne, još uvek :)

11 нов

Dakle?
Koji broj jastuka nosiš?
Imam jedan koji mi je mali, mislim da će biti taman za tebe …
Taj jastuk je, među nama, u poslednje vreme bio pun briga
i pripremajući ga za iznenadnog gosta, dobro sam ga protresao,
za svaki slučaj …
Znao sam, iz sopstvenog iskustva,da u njemu ima i odličnih,
evergrin snova i ponadao sam se da neki od njih neće odoleti lepoj,nepoznatoj glavici…

Pokisli_maslacci

…Kada u zadimljenom Predsoblju sopstvenih Zelja uocis tu Jednu,davno pozeljnu i nikada zaboravljenu;
Kada se desi da je izvuces na Svetlo novog zivota koji si samo za sebe stvorila;
Kada te gutljaj vina podseti na Aveti davno pokopane,i na sve ono sto nemas i nikada neces imati;
Kada pozelis da okrenes Svet i zaustavis Vreme igrajuci ispocetka,po sopstvenim pravilima,za novu šansu koja ce nastati…
…znajuci da se ona Jedna ni tada ne bi ispunila…

bubamara

…Iz naizgled prozaične popodnevne gužve nadošla je lagano i nezadrživo, kao talas, osmehnula se, potopila me zagrljajem i tiho se povukla ka tamnoj pučini svoje tajanstvenosti… A more ume nemilosrdno da se primiri… Kadkad me, eto oseka danima i danima ostavi nasukanog i samog…
Ali delići Onog Talasa zapali su u skoro svaku božju pukotinu Ove Stare Stene…
I, ma šta se desi…
U meni će zauvek ostati ona so…

12 реаговања to “Jedan od onih života. Ponovo? Ne, još uvek :)”

  1. stevo новембар 12, 2009 у 8:05 am #

    😀 😀 😀

  2. Katarina новембар 12, 2009 у 8:23 am #

    A ja opet prečitavam Djoliškova „Tri posleratna druga“.

    Mislim, samo da znaš 🙂

    • malabreskva новембар 12, 2009 у 8:45 am #

      Tri posleratna? Nisam odavno čitala… Super! Mogla bih i ja da počnem 🙂

  3. veshtichanstvena новембар 12, 2009 у 10:02 am #

    Rekoh već mnogo puta…ume on tako divno da složi reči…Izvija ih poput dima iz starog dimnjaka, koji se utapa u oblake, u neko dremljivo zimsko popodne…

    Volim volim volim slike od reči…
    Divna si što nam povremeno ubaciš poneko zrno sa tog grozda od priča ))))

  4. malabreskva новембар 12, 2009 у 5:23 pm #

    Veco, meni je zadovoljstvo da ubacujem, a drago mi je da ti se svidja 🙂

  5. sarah новембар 12, 2009 у 6:04 pm #

    Jedan od onih zivota …. eh… prelepo ispricano, i istinito

    moram i ja ponovo da citam…
    😀

  6. Archibald57 новембар 18, 2009 у 1:57 pm #

    Baš umeš da izabereš.. mada… draže bi mi bilo da iz svoje duše pustiš ono što ljubomorno čuvaš, a znam da toga ima…

    • malabreskva новембар 18, 2009 у 4:12 pm #

      Arčibalde, hvala. Biram ono što volim, drago mi je da se to nekome dopadne. A što se tiče mog pisanja… Samo kad imam potrebu da nešto napišem 🙂

  7. Luna Morena децембар 7, 2009 у 11:30 pm #

    Ni ja ne mogu bez Djoleta 😉 jedan i neponovljiv…

    • malabreskva децембар 8, 2009 у 8:44 pm #

      Drago mi je da voliš Djoleta, biće još postova na tu temu 🙂

Оставите одговор

