Pesmica

7 нов

Ali ko kaže
da mene neće biti toga jutra?
Ja ću se igrati
u svim igrama onih što žive.
Imaću nova imena
I druge ruke da ljubavlju me vežu,
jer ja u svim vremenima postojim
i večito ću se na suncu kretati…

Šta onda ako me se ne setiš,
ako me nikad ne pozoveš
podižući pogled ka zvezdama?

(R.Tagore)

v1000

7 реаговања to “Pesmica”

  1. veshtichanstvena новембар 8, 2009 у 2:10 am #

    …zvezde će same šaputati moje ime… 😉
    Ovo mi je došlo nekako kao logičan nastavak)))))))))))

  2. stevo новембар 8, 2009 у 8:09 am #

    Ma naravno, zaboraviću te! Logičan nastavak :mrgreen:

  3. SanjaKokica новембар 9, 2009 у 3:10 pm #

    …ja ne znam ni jedan logičan nastavak 😦 nemam inspiracije 😦

Оставите одговор

