Sneg :)

3 нов

snov

Nisam neki ljubitelj snega, ali ovogodišnji prvi sneg me je baš zatekao nespremnu. Poslednjih dana vraćaju mi se neke stare neugašene varnice, koje se pale čim zatvorim oči…

Ne volim sebe kad sam ovakva. Malo mi fali da se raznežim, a onda sam sva njanjava i nikakva. Sve je to zbog tog osećaja praznine u meni, koji se ponekad pokaže u svoj svojoj strahoti… I pored svih ljudi koje svakodnevno vidjam nekad me davi užasna samoća, a ja ne mogu da otvorim oči…

I onda sijaju neke neugašene zvezde, koje još čuvam u dalekoj prošlosti. Otapam daleke uspomene, nezadovoljna ničim u sadašnjosti…Previše sam utonula u snove, čitam neke limunade od knjiga i više ne znam ni šta mislim ni šta osećam…

Meša mi se stvarnost i nestvarnost kao svetlo i tama, i lelujam tu negde, nesvesna da prolaze dani… Sve će to proći, znam, samo ne volim svoju rasejanost… Toliku da ne vidim lepotu prvih pahuljica…

snomm

 

18 реаговања to “Sneg :)”

  1. zelenavrata новембар 3, 2009 у 5:19 pm #

    Izadji napolje, odmah ces se sastaviti od zimoce i ode nestvarnost 😀

  2. sarah новембар 3, 2009 у 6:53 pm #

    Poznajem ta stanja, imala sam ih i ja….ali budi sretna da imas secanja, lepa secanja… nekada ne mozes da vratis ono sto je proslo, ali pokusaj da to vidis nekim drugim ocima i izvuces samo ono najlepse iz svega toga, ako mislis da mozes da se vratis i nastavis tamo gde si mozda stala, onda se bori kao lavica…. a pahulje, pusti njih padace one jos dugo… 😉

    • malabreskva новембар 3, 2009 у 8:11 pm #

      Sarah, hvala ti, ne može se vratiti ništa ali je ovo „stanje“ kod mene rešilo da se zadrži…

  3. dudaelixir новембар 3, 2009 у 9:56 pm #

    Nema tu nikakve lepote Breskvice. Sve je bljakavo napolju i odvratno! Jedino je na kompu divno i šareno, svetlo pa mi je tu i najdraže! 🙂

    • malabreskva новембар 4, 2009 у 1:52 pm #

      Ja volim pahuljice dok padaju, kada su krupne i magične, ali nisam neki ljubitelj zime, potpuno se slažem sa medvedima da je treba prespavati 🙂

  4. stevo новембар 3, 2009 у 9:58 pm #

    Sneg? Na Kilimandžaru se topi 😉

  5. Charolija новембар 4, 2009 у 2:14 pm #

    Jutros je bilo sve belo, a već sada ni traga od jučerašnjeg snega. Sneg i zimu volim samo na planini i na razglednici. Najviše bih volela da sam medved. 🙂

  6. SanjaKokica новембар 5, 2009 у 8:26 am #

    Volim zimu i volim sneg, ja sam zimsko dete…strelac. Uživam kada je sve belo i dodjem kući u toplo ili kada se treba uviti u ćebe i tako gledati televizor i napolje kroz prozor. Ne bojim se čak ni kola voziti po klizavom, jedino ne volem žuljati smrznute prozore…Inače, volimvolimvolim zimu! 🙂 Volim toplinu koju nosi sa sobom i ako je hladno…čudno…ja tako doživljavam zimu.

  7. veshtichanstvena новембар 6, 2009 у 10:04 am #

    Obožavam sneg i Zimu…čarobnu -kao što je moje oči vide….
    Potraži sreću u onome što je oko tebe breskvice…)))
    Jedan je život…Jednom pada prvi sneg…

  8. veshtichanstvena новембар 6, 2009 у 2:42 pm #

    Bolje vas našla ))))))))))))))
    Nedostajete i vi meni…ali… ))))

  9. IvanB. новембар 11, 2009 у 11:59 am #

    Za sve je kriv sneg. Ja ga ne volim – i kada bih imao mogucnosti i novca preselio bih se od jeseni do proleca u drugu strane polulopte gde je prolece – leto. A ti nemoj da citas knjige koje te jos vise dovode do takvog stanja, vec se prepusti necem veselim ako postoji mogucnost tome.

    • malabreskva новембар 11, 2009 у 12:21 pm #

      Hvala na savetu, čitam pogrešne stvari, slušam pogrešnu muziku… Šta ću… Samo kad bih imala nešto više obaveza, možda bi potisnula sve takve i slične „izlete“

Оставите одговор

