Za laku noć…

25 окт
6 реаговања to “Za laku noć…”

  1. dudaelixir октобар 26, 2009 у 6:47 pm #

    Jel si ti čula šta je rekao: zrela se BRESKVA cepa! To mi se ni malo ne dopada, a ni to što ima samo jedna fotka Novog Sada! Eto! 😀

  2. dudaelixir октобар 26, 2009 у 9:42 pm #

    To je direktno vredjanje TEBE a nazvala si se po njegovom nekom tekstu ili iz teksta, sorry, zaboravila sam, znaš zašto! 🙂

    • malabreskva октобар 26, 2009 у 10:14 pm #

      Jooooj, Dudo, Djole je time hteo da opiše zalazak sunca.
      Zrela se breskva nebom cepa, mislio je da nebo dobije boju zrele breskve kad sunce zalazi…
      🙂 🙂 🙂 Neću da se ljutim na tebe što ti Djoleta ne voliš… Nećemo ni da se svadjamo, važi ?

  3. dudaelixir октобар 26, 2009 у 11:15 pm #

    Aaaa, pa onda u redu, ako je tako mislio! Izvini, ja sam se već narogušila i rešila da te branim, kao ti mene u nekim blogovima!
    Vidiš da se ne razumem u „liriku“! Ma nije da GA ne volEm, ali mi je nešto bljakast, no, priznajem mu lepe tekstove (koje, vidiš ne razumem bas najbolje)!
    Taman posla da se s tobom svadjam, pa ti si mi jedna od omiljenih prijateljica! 🙂

  4. malabreskva октобар 26, 2009 у 11:25 pm #

    Ha,ha, Dudo, razumem ja tebe, nisi ti u tom njegovom fazonu.
    Treba biti malko ćaknut pa sve tumačiti na taj način, zanesenjački. Ti si više realna žena, što ja poštujem i cenim…
    Meni prija tvoj humor i optimizam, srčanost i direknost, pa možeš reći šta hoćeš za Djoleta, sve ti je oprošteno 🙂

Оставите одговор

