Dani bez mirisa…

17 окт


„Prolaze dani kao jablani uz drum“

što bi reko moj Djole (neki će na ovo da se namršte, neki će da kolutaju očima, al moram ga pomenuti, sorry)…

Prodje i prva nedelja na tom mom poslu, kako tako…Nizala sam dan za danom, jednan na drugi liči, na kraju samo premor i vrtoglavica i dugo čekana noć bez snova.

Baciću ove dane u provaliju zaborava, ni po čemu mi nisu vredni.

Nisam  navikla da živim bez snova, plašim se kako ću podneti takve okolnosti. Iste priče u vrtlogu vremena, ništa da ti dotakne dušu…

Molim se Bogu da moja sposobnost prilagodjavanja bar malo poraste… Za sada stisnuh  pauzu na svom životu, dok ne dodju neki bolji vetrovi.

I dok ih čekam, već naslućujem njihov miris, koji mi budi osmeh…

„Jutro već miriše na vanilu i na rum…“

Vanilla Bean Ice Cream 500

28 реаговања to “Dani bez mirisa…”

  1. sarah октобар 17, 2009 у 2:53 pm #

    Jednom ce doci i mirisace stalno… verujem da nije lako i da si umorna…ne znam sta si radila ali sutim da nije bilo lako…
    ako mozes, cekaj da nadjes ili dobijes ono sto ce te radovati i ciniti srecnom 😀
    pozz

    • malabreskva октобар 17, 2009 у 5:45 pm #

      Ne mislite da ja stalno kukam,
      dodjem ovde pa se malo praznim
      inače sam mirna 🙂

      Pomalo me sad sramota što vas
      smaram sa tim temama
      kao da sam na terapiji na blogu 🙂

      Biće ok…

  2. stevo октобар 17, 2009 у 5:16 pm #

    Pa vidi, teme su posvuda oko nas, ali ako si dobila neku dosadu živu… to je to. Ajde da mi rekneš kakve su to novine, u medjuvremenu – želim da ti sutrašnje jutro zamiriše na vanilu i rum 😀

    • malabreskva октобар 17, 2009 у 5:47 pm #

      Stevo, ja sam ranije imala takav posao, samo mnogo bolji, sada nemam baš izbor, pa moram da krenem od nule, ili bolje reći od minusa…

      Pa dok ne dobijem da radim šta me zanima, možda i osedim 🙂

      Nema veze, svaka šansa je dobra, neću da kukam više evo obećavam.
      Šta ću kad sam razmažena 🙂

      • veshtichanstvena октобар 17, 2009 у 5:56 pm #

        Ne možeš da osediš dok je nama Garnier-a)))))))))))))))
        😈

        • malabreskva октобар 17, 2009 у 6:04 pm #

          🙂 Veco, u poverenju – imam dve -tri sede koje redovno maskiram 🙂

      • stevo октобар 17, 2009 у 6:47 pm #

        Breskvice, rekoh držim ti fige, ali ako neko dobije s jeseni posao taj će na leto osetiti sunce; da ne licitiramo za proleće jer izmedju je zima! Pozzzz!

  3. veshtichanstvena октобар 17, 2009 у 5:47 pm #

    Vidiš li malena, da ti snove niko nije oduzeo?))))
    Mirise, ukuse, oblike i oblake u kojima se sanja…
    Šaljem ti paučinasto lake misli , i da znaš da sam uz tebe.
    Ti možeš sve , samo pronadji neku lepotu i u tome što ti sada izgleda sivo….Obuci dane u šarene haljine…Svi znamo da to umeš )))

  4. malabreskva октобар 17, 2009 у 5:48 pm #

    Veco, danas sam ceo dan na blogu, pa mi se šareni dan 🙂

    • veshtichanstvena октобар 17, 2009 у 5:57 pm #

      Vidi lišće kako je bakarno-zlatno-crveno )))))
      Obuci misli u boje lišća))))))))))

      • malabreskva октобар 17, 2009 у 6:06 pm #

        Moram ti priznati da sam nešto prehladjena, ovih dana sam imala i temperaturu, pa ne izlazim u šetnje. Juče sam prespavala popodne, ali sad mi je bolje 🙂
        Biće to od hladnoće, koju ne volem… Opet ja namćorišem 🙂
        Evo, zatvaram oči, vidim lišće… Hvala Veco..,

  5. veshtichanstvena октобар 17, 2009 у 6:10 pm #

    😉 ssshhhh….niko nije čuo)))))

  6. Gil-galad октобар 17, 2009 у 7:14 pm #

    Bolje i noc bez snova, nego noc puna koshmara, I guess. A verovatno je samo nedelja takva… Znash ono, nekad imash „samo“ losh dan, nekad dva, a nekad, na zalost – takva bude i chitava sedmica. :-/

    P.S. I ne mogu da se otmem utisku da sladoled od vanile sa slike tako lichi na mlad kajmak! :mrgreen:.

    Zez. 😉

    • malabreskva октобар 18, 2009 у 5:22 pm #

      Ma ne liči, to je sladoled nije kajmak! Ja mrzim kajmak, a sladoled obožavam!!! 🙂

  7. dudaelixir октобар 17, 2009 у 8:09 pm #

    *Breskvice draga, svi su ti dani podjednako važni da bi imala sa čim da ih porediš, kasnije, kada budeš opuštena i zadovoljna! Biće bolje, videćes, samo se opusti. Mantraj: ja volim svoj posao i na njemu mi je lepo, svi su ljubazni, nasmejani i raspoloženi i na tome im, od sveg srca, isto uzvraćam! (ja se malo šalim, ali nije ni loše, da vidiš, znam nekoliko njih, kojim je to pomoglo u drugim situacijama) 🙂
    A snovi će doći, čim se malo stabilizuješ i opustiš! To ti kaže radna penzionerka Duda! 🙂

    • malabreskva октобар 18, 2009 у 5:21 pm #

      Dudo, ne kažem ja džaba da si ti superžena. I moja mama je ista kao ti. Doduše, ona nije još penzionerka, ali će sigurno raditi i kad bude 🙂
      Dobro ti to za mrmljanje da volim svoj posao 🙂

  8. zelenavrata октобар 17, 2009 у 11:28 pm #

    Preziveces, kad ti kazem, mora tako 😀
    Drzi se!

  9. sarah октобар 18, 2009 у 12:11 am #

    izvini, nije tema, ali ja ne mogu kod Remindera na blog, zakljucan, a ti ?? pozz

    • malabreskva октобар 18, 2009 у 5:20 pm #

      I Veca se juče žalila da ne može kod Remindera. Ja sam juče mogla, ne znam za danas, probaću.

  10. SanjaKokica октобар 19, 2009 у 8:37 am #

    Breskvice, nije za utehu, ja kada sam pocela raditi, samo sam se svadjala i lupala vratima koleginicama, pride su me nazvali plačpi_ka….katastrofa jedna! Sada imam svoje mesto pod suncem, kažem što mislim, uradim što uraditi treba, snalazim se…Pride, ja se ne nadam nikakvoj promeni, a ti je možeš očekivati. Budi strpljiva, doći će tvoji dani i živećeš svoje snove 🙂

    • malabreskva октобар 19, 2009 у 8:57 pm #

      Eh, Sanja, ja moram da budem manja od makovog zrna, a nisam baš zadovoljna okruženjem jer niko mi ne deluje opušteno, samo rintanje po ceo dan… ali videćemo 🙂

  11. IvanB. октобар 19, 2009 у 8:16 pm #

    hehehe, ma uvek su prvi dani/nedelje na poslu najtezi, dok se covek ne uhoda 😉
    A da, ovo za Djola – ne znam na koga si ovo u zagradi pomislila? Da nije mozda na mene 😯 hehehe 😉

    • malabreskva октобар 19, 2009 у 8:49 pm #

      Ivaneeeee! Pa gde si čoveče???!!!!!
      Nije valjda da si i ti medju tima u zagradi??
      Nemoj sad da se svadjamo 🙂 🙂 🙂

Оставите одговор

