Smeh, 5. deo :)

9 окт

(p.s. izvinjavam se svima koje će vicevi na neki način „pogoditi“, ništa zlonamerno…)

Ranije je mladić mogao da pronađe devojku koja je kuvala bolje od njegove majke,

a sada može samo da nađe neku koja može da popije više od njegovog oca ….

———————————————————————————

Ukrca se časna sestra u voz, sedne u kupe i voz krene.
Vozi se ona kad preko puta ugleda poznato lice.
Zena, sređena, bunda, nakit, kožne čizme, ludi komplet, frizura, nokti. Gledaju se one u čudu, gledaju.
E jesi to ti, Nadice? Kako si?
Dugo se nismo videle!
Ispričaju se one gde je koja bila svih ovih godina,
šta se dogodilo i tako dalje. Ne da časnoj sestri vrag mira pa je pita:
Nemoj se ljutiti, ali ova bunda, kako…?
Kaže žena:
Ma, neugodno mi je, ali jedna divna noć i evo….
Voze se one dalje, kad opet časna:
Izvini, ali ove čizme, otkud….?
Ma, baš mi je neugodno, ali jedan prekrasan vikend, i evo..
Časna sestra:
Čuj, ovaj komplet, ta ogrlica, kožna torba…?
Ma, eto, jedno prekrasno zimovanje, i evo…
Rastanu se one na stanici, odu svaka svojim putem.
časna sestra dođe u samostan,
već je bilo kasno, skine se, pomoli i legne.
Kad usred noći čuje neko tiho kuca!
Časna sestra upita: Ko je?
Ja sam, fra Jozo! – tiho će fratar.
Časna sestra: Ma dođavola i ti i tvoje karamele!!!

——————————————————————

Pita učiteljica Maricu:
”Marice, kako vi živite?’
”Pa znate, moja mama je prostitutka, dobro zarađuje”’
Pita učiteljica Ivicu:
”Ivice, kako vi živite?”
”Moj tata je policajac, donosi dosta novca kući, lepo nam je.”
”A kako vi živite, Perice?’
”Paaaa znate, moj je tata vozač kamiona i

da nema Maricine mame i Ivicinog tate i mi bi lepo živeli!’

—————————————————————————————-

ŽENA: „Kako to dolaziš kući polu-pijan?“
MUŽ: „Nisam ja kriv … nestalo mi je para“…

——————————————————————-

securedownloadOko 1919 godine dame su izdale ovaj poster…

… i mnogi od njih, koji pre nisu pili, počeli su …!



29 реаговања to “Smeh, 5. deo :)”

  1. dudaelixir октобар 9, 2009 у 8:11 pm #

    *Jao, breskvice, odakle ih više izvlačiš, ja sam presušila! Odlični su, stvarno! ha, ha, ha!

    Volim karamele, a ti?

    • malabreskva октобар 9, 2009 у 10:02 pm #

      Obožavam karamele 🙂 🙂 🙂

      Imao čovek mačku i hteo je da je se reši.Uzme mačku stavi je u kola i odveze je u susedni grad,izbaci je iz kola i krene kući.Kada je stigao ugledao je mačku.Opet je ubaci u kola i odveze je u drugi grad.Međutim kada se vratio kući mačka ga je opet dočekala.Čovek se iznervirao i odveze je u treći grad.Kada je krenuo kući zalutao je. Šta će, zove ženu:”Da li se mačka vratila kući?”
      žena odgovori:”Jeste vratila se.”
      Muž:”Daj mi je na telefon da je nešto pitam!”

  2. dudaelixir октобар 9, 2009 у 9:58 pm #

    Pronadjoh još par komada, ali, izgleda da ćemo se samo nas dve smejati, ili društvo kasnije zalazi na blogove:

    Fata lista atlas, pa upita Muju:

    – Mujo, gde su Alpi?
    – Otkud ja znam, ti si spremala kuću.

    😀 😀 😀

    Pošto sutra radim, poželeću ti laku noć, pa se sutra pišemo! Pa, pa!

    • malabreskva октобар 9, 2009 у 10:02 pm #

      Ekstra je !!! 🙂 🙂
      Čula sam jedan malko breZobrazan, Dudo dodji da ti šapnem:
      Sta je dokazala Monika Levinski?
      Da vecu stetu od pusenja ima onaj koji je pored pusaca!

      Laku noć… 🙂 🙂 🙂

  3. zelenavrata октобар 9, 2009 у 11:03 pm #

    Dobriiiiii vicovi, ovaj sa pijancem mi se najvise dopao, iskren covek 😆

  4. Charolija октобар 9, 2009 у 11:56 pm #

    E slatko se nasmejah ovih dana. Volim i ja karamele. 😀

  5. Archibald57 октобар 10, 2009 у 6:25 am #

    Prvi put sam na tvom blogu i mogu ti reći da sam se nasmejao kao što nisam odavno. Volim viceve i znam ih podosta, ali uvek pristižu novi. Sviđa mi se…

    • malabreskva октобар 10, 2009 у 6:57 am #

      Arčibalde bio si jednom, al davno 🙂 Navrati kad nemaš druga posla 🙂

  6. Reminder октобар 10, 2009 у 7:04 am #

    Ranije kad izađem u grad jedna od taktika u muvanju: potecijalni smuv najpre malo naliti alkoholom pa tek onda krenuti u akciju, ali danas ženske šikaju kao lude, ja se napijem pre njih tako da od muvanja ne ispadne ništa. 😦

  7. veshtichanstvena октобар 10, 2009 у 8:16 am #

    JOj najbolje su mi “ privlacne zene“…brrrr))))))))))))))))))))
    Jos se smejem))))))
    😆

    • malabreskva октобар 10, 2009 у 10:11 am #

      Veco!!! E, pa trazim te!!

      • veshtichanstvena октобар 10, 2009 у 10:20 am #

        Pa nasla sam ja tebe,vidis li?))))
        Veca je malo letela ovih noci))))))))))))))))
        😉

  8. nektarina октобар 10, 2009 у 8:49 am #

    Čitam, smejem se i širim dalje 😀 pa samo da se oglasim da sam bila ovde, red je.

  9. Deda октобар 10, 2009 у 10:20 am #

    Moj najveci problem je sto znam skoro sve viceve i sto me retko koji vic nasmeje.
    Ovi tvoji nisu losi… 😛

    • malabreskva октобар 10, 2009 у 10:22 am #

      Hvala Deko, pa nedelja je smeha pri kraju, moramo da se trudimo 🙂

  10. stevo октобар 10, 2009 у 2:38 pm #

    Vidi bre, ja ovo prespavao! Ma ‘ajde… nije istina! ‘oću svedoke, bre!

  11. SanjaKokica октобар 10, 2009 у 3:46 pm #

    E breskvice, da krenemo od likera, ni ne čudim se što su počeli da piju, pored onih „famoznih“ teta na slici…znači, katastrofa…dalje, karamele…hihi, fra Jozo je jedno vreme jeftino prolazio, neće i ubuduće…sve u svemu 😆 😆 😆

  12. dollybel октобар 10, 2009 у 5:19 pm #

    čiko da bonu:)
    volim karamele;)

  13. dudaelixir октобар 10, 2009 у 6:57 pm #

    Još jedan za kraj nedelje:

    Šta je to veliko, a ne vidi se?
    – Piramida u Visokom!

    🙂 🙂 :):

    • malabreskva октобар 10, 2009 у 8:03 pm #

      Ha, ha, bosanska, da, da, e, a ja objavila još jednu turu, pa nek ide život 🙂

Оставите одговор

