Smeh 4.deo :))

8 окт

crnogorski

Srela Fata jaranicu koja drži peglu pod miškom, pa je upita:
„Đe si, bona, pošla?“
„Idem kod jaranice na Ilidžu. “
„A šta će ti, bona, ta pegla?“
„Ne mog’ da razmišljam jesam isključila, nisam isključila…

————————————————————————

Kriza u drzavi, nema posla, nema para,svi se snalaze….
Ginekolog polaze prekvalifikaciju za auto-mehanicara Na testu od mogucih
90 bodova dobija 110.
Vraca se u ucionicu i kulturno zamoli za obrazlozenje Komisija :
30 poena za perfektno rasklopljen motor
30 poena za otklanjanje kvara
30 poena za perfektno sklopljen motor
A bonus 20 poena, iz razloga sto si sve to odradio kroz auspuh!

——————————————————————————-

Nakon 25 godina braka pogledao sam jednog dana svoju ženu i rekao:
„Draga, prije 25 godina imali smo jeftin stan, jeftin auto, spavali smo na kauču i gledali mali crno-bijeli TV, ali sam išao u krevet sa
zgodnom dvadesetpetogodišnjom plavušom. Sada imamo lijepu kuću, veliki auto, veliki krevet i plazma TV, a spavam sa
pedesetogodišnjakinjom. Čini mi se da tu nešto nije u redu.“
Moja supruga je razumna žena. Rekla mi je da lijepo nađem sebi dvadesetpetogodišnju plavušu, a ona će se pobrinuti za to da ponovo
živim u jeftinom stanu, vozim jeftin auto i spavam na kauču.

—————————————————————————

Mlada žena sedi u avionu pored sveštenika.
„Oče“ – kaže mu ona – „Smem li vas zamoliti za jednu uslugu?Znate, kupila sam jedan jako skup i posebno dobar aparat za brijanje za dame, pa se bojim da ću na granici morati platiti visoku carinu za njega. Bi li ga mogli Vi sakriti ispod vaše mantije?“
„Mogu kćeri moja, samo ima jedan problem – ja ne mogu lagati, ali dajte mi tu spravu, nekako ću uspeti valjda. Već će mi nešto pasti na pamet.“
Na aerodromu pita carinik sveštenika da li ima nešto da prijavi.
„Od glave do sredine ništa za prijaviti moj sine“ – potvrdi sveštenik.
Malo začuđen pita carinik :“ A od sredine na dole?“
„Tamo dole – kaže sveštenik – imam jednu spravu za dame koja još nikad nije bila upotrebljena!“
Carinik se glasno nasmeja i vikne: „Sledeći, molim…..

Egy_egészséges_este

33 реаговања to “Smeh 4.deo :))”

  1. SanjaKokica октобар 8, 2009 у 7:02 am #

    Jaoooooo, ovaj sa popom je odličan!!! Jel tako i tvoj pop? 😉 😆

  2. stevo октобар 8, 2009 у 7:16 am #

    😀 :mrgreen: 😀 :mrgreen: 😀 :mrgreen:

  3. stevo октобар 8, 2009 у 7:55 am #

    Znaš Breskvice, imamo kiselo se nasmejao, slatko smo se nasmejali a onaj se smeje šareno 😀 :mrgreen:

    • malabreskva октобар 8, 2009 у 8:04 am #

      ne znam da napravim zelenog, inače bi ti odgovorila šareno 🙂

  4. stevo октобар 8, 2009 у 8:14 am #

    Trebalo bi pitati Zelenavrata!

  5. stevo октобар 8, 2009 у 11:20 am #

    Od’o bi ja al’ ne znam 😉

  6. sarah октобар 8, 2009 у 12:29 pm #

    :mrgreen 😆

  7. sarah октобар 8, 2009 у 12:29 pm #

    :mrgreen:

    • malabreskva октобар 8, 2009 у 5:46 pm #

      Kad čuje Reminder šta rade sveštenici, ima da pretresa na granici svakog po dva sata 🙂

  8. veshtichanstvena октобар 8, 2009 у 1:26 pm #

    Jojjj ovaj sa sveštenikom je najbolji)))))))))))))))))))))))))
    Sličice su ti super))))))))))
    😆

  9. zelenavrata октобар 8, 2009 у 3:06 pm #

    Fata moj covek, samo sto bih ja sporet ponela 😆
    A i popa je car 😆

    • malabreskva октобар 8, 2009 у 5:45 pm #

      I ja bih šporet ponela, sve što je moglo od šerpi da mi izgori, izgorelo je 🙂

  10. Charolija октобар 8, 2009 у 4:44 pm #

    Nema sisa, nema alata, ali zato imamo jabuke i bananu, uživajmo u tv programu. hahahaha… :mrgreen:

    Svi su odlični, ali me je ovaj sa Fatom i peglom oduševio. Dobro je dok ne bude morala i šporet da potera sa sobom. 😀

  11. dudaelixir октобар 8, 2009 у 6:17 pm #

    Mnogo su dobri svi ovi vicevi Breskvice! 😀 😀 😀

  12. dudaelixir октобар 8, 2009 у 6:18 pm #

    Posle izricanje presude, advokat kaže osudjenom:
    – Verujte mi, učinio sam sve što sam mogao! Više nije moglo!
    – Hvala, niste morali da se trudite, i deset godina mi je sasvim dovoljno! 😀 😀

  13. Reminder октобар 9, 2009 у 3:28 pm #

    E ovaj vic za carinika ću da kopiram 😉 Dobri vicevi. Baš me oraspolži

  14. crnaperla октобар 9, 2009 у 11:43 pm #

    Ovaj sa sveštenikom i carinikom sam čula, ali me opet nasmejao, a sa Fatom je upiš živi. Šta li će jadna kad bude provalila da i ringla na šporetu mora da se isključuje? 🙂

  15. crnaperla октобар 10, 2009 у 8:13 am #

    Pa šta radiš onda breskvice? Sa šporetom? 🙂

    • malabreskva октобар 10, 2009 у 10:12 am #

      Zapalim sve sto moze izgoreti od serpi,tiganja i tepsija, a onda ne kuvam bez nadzora odraslih 🙂

  16. crnaperla октобар 10, 2009 у 10:22 am #

    🙂 🙂

Оставите одговор

