Smeh 3. deo

7 окт

Kad bi muškarci odgajali decu…

Prvi mesec:

Picture5Prva godina:

Picture6Picture7Druga godina:

Picture8Picture9Treća godina:

Picture10Picture11Četvrta godina:

Picture12Picture13Ponos svakog oca:

Picture14

(ovo je još jedan od onih blesavih mejlova)

29 реаговања to “Smeh 3. deo”

  1. Reminder октобар 7, 2009 у 1:37 pm #

    Ljubi ga ćale :mrgreen:

    • malabreskva октобар 7, 2009 у 2:57 pm #

      Tako bi vaspitao sinove ponosni tatice??? 🙂

      • Reminder октобар 7, 2009 у 5:02 pm #

        Alkohol i sukobi sa milicijom su 😦 a sve u vezi ženski je 🙂 tako ja vaspitavam svoju decu 😉

      • malabreskva октобар 7, 2009 у 5:42 pm #

        Reminder, a znaš ovaj:

        Vozi čovek kola. Gluvo doba noći. Odjednom ispred kola iskoči crveni patuljak. Čovek jedva zakoči. Izleti iz kola i počne da viče:
        „Jesi li normalan? Šta ćeš na sred puta, mogao sam da te zgazim!…“
        Crveni patuljak:“ Ja sam crveni patuljak, peder sam i jako sam gladan.“
        Čovek se sažali i ode do kola. Našao je neki sendvič i dade ga crvenom patuljku pa nastavi da vozi. Noć mirna i dalje. Mesec proviruje kroz oblake. Odjednom pred kola iskoči zeleni patuljak. Čovek jedva zakoči. Izleti iz kola i uzdrhtalim glasom kaže:
        „Pa jesi li normalan? Šta ćeš na drumu, mogao sam da te zgazim!“
        Zeleni patuljak:“Ja sam zeleni patuljak, peder sam i jako sam žedan.“
        Čovek se sažali i ode do kola. Našao je flašu mineralne vode i dao je zelenom patuljku pa nastavi da vozi.Priroda se utisala. Spava. Samo je on na putu. Odjednom ispred kola iskoči plavi patuljak. Čovek jedva zakoči.Izađe iz kola i pomirljivo kaže:
        „Sve znam. Ti si plavi patuljak i peder si. Šta još hoćeš?
        Plavi patuljak:“ Vozačku, saobraćajnu i ličnu kartu molim!“

  2. stevo октобар 7, 2009 у 2:30 pm #

    To, pravi muškarci 😉

  3. veshtichanstvena октобар 7, 2009 у 2:39 pm #

    Joj slatki su kad’ su mali, a vidiš kako se to promeni kad’ poraste,a ))))))))))))))))))))))

  4. dudaelixir октобар 7, 2009 у 3:36 pm #

    E, stvarno bi tako izgledalo! 😀 😀 😀 i samo da mu je šura što veće, ljubi ga taja! 🙂

    • malabreskva октобар 7, 2009 у 5:16 pm #

      🙂 Čula sam danas još jedan:
      Zaposlio se mladić u supermarketu. Dolazi prvi dan na posao. šef ga je srdačno dočekao i rukovao se sa njim. Zatim mu je dao metlu i rekao:

      – Tvoj prvi zadatak je da počistiš radnju.

      – Ali ja sam univerzitetski obrazovan, molim vas!

      – Oh, izvini, nisam znao. Daj da ti pokažem kako se koristi metla.

  5. dudaelixir октобар 7, 2009 у 5:29 pm #

    Evo i ja pročitaj jedan, poduži, a ovaj sa fakultetlijom je superrrrrr 😀

    DoDodje Lala uveče kući pijan kao letva i zavuče se pored Sose, koja je već spavala. Kad se probudio, video je čudnog čoveka u beloj haljini, kako stoji pored kreveta.
    – Ko si ti? upita Lala.
    – Ja sam sveti Petar!
    – Jel to znači da sam ja mrtav?
    – Da!
    – Ali, imam još toliko razloga za život, nisam se oprostio od porodice… Moraš me poslati nazad i to odmah…
    – Možeš, alisamo kao reinkarnacija u obliku zivotinje. Mogu da te pošaljem nazad, ali samo kao psa ili kokošku!

    – Onda bolje kao kokošku, pošto kod kuće uzgajam živinu.

    Sveti Petar pljesnu rukama, pojavi se svetlost i Lala se, prekriven perjem, nadje kkako kljuca po dvorištu. Dodje petao do njega i upita ga:

    – Znači ti si nova ovde … Jel uživaš prvi dan?

    – Da, super je, nego imam čudan osećaj iznutra – kao da cu da eksplodiram.

    – Ma nije to ništa, nemoj mi reći da nikadnisi snela jaje? Ako nisi, samo se opusti i pusti da sve ide svojim tokom.

    I Lala se opusti i posle nekoliko trenutaka izleti jaje. Obuze ga milina jer je prvi put osetio čarimaterinstva. Kad je sneo drugo jaje, obuzeo ga je talas emocija i znao je da je reinkarnacija u kokošku nešto najbolje što je moglo da mu se desi ikada !!! Osećaj je bio fenomenalan, ali taman kad je hteo da snese i treće jaje, oseti udarac u potiljak i začu Sosu kako viče:

    – Ta budi se stoko pijana, serendaš po krevetu! 😀 😀 😀

    • Reminder октобар 7, 2009 у 5:33 pm #

      To nije Lala to je Tu(li)pan :mrgreen:

      • malabreskva октобар 7, 2009 у 5:45 pm #

        Što ti ne voleš naše Lale, baš su slatki 🙂

      • Reminder октобар 7, 2009 у 8:54 pm #

        Više volim Sose a Lale imaju pogodno ime za slovnu modifikaciju. Ništa lično. 😉

    • SanjaKokica октобар 8, 2009 у 6:49 am #

      Jaoooo Dudo, gde ga isčupa, siroma lala, a taman ga obuzela toplina 😆

  6. malabreskva октобар 7, 2009 у 5:45 pm #

    Ha, ha 🙂
    Jadan Lala, kad ga niko ne razume 🙂

  7. Charolija октобар 7, 2009 у 6:06 pm #

    Preslatki su svi do jednog. 😀 Vidiš nije mi palo na pamet da ponudim Marku Playboy, verovatno bi sa uživanjem sedeo na noši. 😀

  8. dollybel октобар 8, 2009 у 12:06 am #

    gledala sam ove slike više puta, al podjednako su mi smiješne uvijek:)
    u 2,05 ja se smijem naglas.

  9. SanjaKokica октобар 8, 2009 у 6:51 am #

    😆 Breskvice, moćan ti je ovaj sled dogadjaja kao posledica muške ruke, pišanje …. ubedljivo najbolje (i skoro pa istinito 😉 ) 😆

  10. Archibald57 октобар 10, 2009 у 6:33 am #

    Ajde da dodam i ja jedan ovoj bogatoj kolekciji:

    Došlo redovno nedeljno ispovedanje opatica i sve lepo stale u red i jedna po jedna se ispoveda starešini manastira.
    Kaže prva:
    – Jao, oče učinila sam veliki greh.
    – Šta si to učinila? – pita opat.
    – Videla sam onu mušku stvar.
    – Auuu, strašno. Idi tamo isperi oči svetom vodicom i izgovori pet očenaša.
    Dolayi druga i kaže:
    – Oće, ja sam učinila još veći greh.
    – O čemu se radi?
    – Ja sam onu mišku stvar držala u ruci.
    – Auu, idi tamo isperi ruke svetom vodicom i izgovori deset očenaša.
    Onda se javlja jedna sa kraja reda i viče:
    – Oče, oče, mogu li ja da plaknem usta tom svetom vodicom, pre nego što ova ispred mene opere dupe.

  11. Archibald57 октобар 10, 2009 у 6:34 am #

    Moram da dodam da su klinci genijalni na ovim slicicama, i da u svemu, na zalost, ima mnogo istine.

Оставите одговор

