Smeh :)

5 окт

Policajac zaustavlja pijanca i pita ga:

– Kuda ste krenuli u ovo doba noći?
– Na predavanje. – odgovara pijanac.
– Daj, pa tko sada drži predavanje?
– Moja žena.

—————————————-

Kaže jedan Crnogorac drugom:
– Danas sam radio!
A drugi će na to:
– Ma nemoj, a gdje ti je antena?

—————————————

TU ME CIJENE, TU KUPUJEM!

grafit na Ekonomskom fakultetu.
—————————

Žena dolazi u bračno savjetovalište:

– Ja volim njega, on luduje zamnom, imamo zajedničke sklonosti.

Uz to, on odlično zarađuje i presretni smo kad smo zajedno.
– Pa u čemu je onda problem?
– Ne znam što da kažem svom mužu.

————————————–

Moja žena zna kuhati, ali neće. – žali se prijatelj prijatelju.
– Šuti, ti si još dobro prošao! Moja ne zna, a hoće!

———————-

Došla djevojka u crkvu da se ispovijedi:

– Oče, spavala sam sa svećenikom iz druge parohije? Je li to grijeh?
– Pa naravno. Ti pripadaš ovoj parohiji.

smeh

34 реаговања to “Smeh :)”

  1. Gil-galad октобар 5, 2009 у 5:12 pm #

    Chuck Norris jedini dobije potpis pre pochetka semestra.

  2. Reminder октобар 5, 2009 у 5:12 pm #

    😀 🙂 :mrgreen:

  3. veshtichanstvena октобар 5, 2009 у 5:50 pm #

    Ludi su i vicevi a i babe))))))))))))))))))))
    To je ona jedna od Crvenkapice što chata sa Deda Mrazom)))))))))))))))))

  4. Slavko октобар 5, 2009 у 7:21 pm #

    Pusti dječak papagaja da malo leti po sobi, međutim, kako je otvorio frižider da nešto uzme – papagaj neprimjetno uleti unutra. Ode dječak u školu, pa na fudbal popodne i uveče kad se vratio kući, nigdje ne može da nađe papagaja. Tražio, tražio, i na kraju se pomirio sa činjenicom da je papagaj pobjegao. Nakon nekog vremena otvara frižider, i kad ugleda papagaja radosno uzviknu: Ooooooo, pa koga to moje okice vide???!!!
    – P p p p pingvina, pička ti m materina!

  5. dudaelixir октобар 5, 2009 у 7:54 pm #

    Ha, ha, ha, ala ćemo se nasmejati večeras!

    Evo jos jednog lalinskog:

    Pričvrljio Lala Sosu u vratima neke prodavnice, kad naidje pandur i upita ga:
    – Šta to radis Lalo?
    – Sisam Nanu!
    – A što mrdaš guzicom?
    – Naterujem hranu!
    :D:D:D:D:D

  6. magi октобар 5, 2009 у 8:45 pm #

    😆 😆 😆

    • malabreskva октобар 5, 2009 у 8:47 pm #

      Raskomotite se, dragi moji gosti… osećajte se kao kod svoje kuće… Jer ja najvolijem kad su moji gosti, kod svoje kuće – reče Lala gostima.

  7. dudaelixir октобар 5, 2009 у 10:26 pm #

    Hvala ti Breskvice, gotova sam za večeras, a sutra ću da popišem na papirce svih kojih se setim i ima samo da ih štancujem! Laka vam noć i lepo sanjajte, ovako veseli! 😀

  8. zelenavrata октобар 6, 2009 у 12:29 am #

    😆
    😆
    😆

  9. SanjaKokica октобар 6, 2009 у 8:34 am #

    Meni je najbolji onaj o grehu iz druge parohije 😆

  10. malabreskva октобар 6, 2009 у 9:37 am #

    takav je i moj popa 🙂

    • SanjaKokica октобар 6, 2009 у 11:51 am #

      E vidiš, sada si me podsetila na njega, ma faca je bre, opuštena varijanta 😉

  11. Charolija октобар 6, 2009 у 10:18 am #

    Hehehe….ali babice su definitivno neodoljive. 🙂

  12. stevo октобар 6, 2009 у 10:41 am #

    😀 😀 😀 😀 😀 😀

  13. Slavko октобар 6, 2009 у 1:12 pm #

    Došao Lala u apoteku i traži od apotekara pola viagre.
    Apotekar :,,Ali Lalo mi ne prodajemo pola viagre. Ako oćeš jebavati moraš kupiti celu!“
    „Neću ja jebati, nego samo malo podjebavati!“ :mrgreen:

    • malabreskva октобар 6, 2009 у 2:48 pm #

      Živa istina to za apoteku 🙂 🙂 🙂
      Nego, da nemaš možda pola viagre??

    • Slavko октобар 6, 2009 у 4:23 pm #

      Ako tražiš za tebe, nemoj – ne treba ti, vjeruj mi. :mrgreen: A ako tražiš za nekog trećeg… Jbg, šta da ti kažem, bježi od njega što prije i što dalje. :mrgreen: 😛

      • malabreskva октобар 6, 2009 у 8:36 pm #

        🙂 Al ja bih samo polovinu 🙂

      • Slavko октобар 6, 2009 у 8:44 pm #

        E ne može! Mnogo bi ti bilo, jer djeluješ kao da si polovinu već popila. Ako bi popila još jednu polovinu… Pa, znamo već kako priča ide dalje. 😛

      • malabreskva октобар 6, 2009 у 9:08 pm #

        Ne daš?
        Dobro, dobro, tražićeš i ti nešto od mene…

      • Slavko октобар 6, 2009 у 9:55 pm #

        I nećeš mi dati?! 😯

        😆 Za ovo je Veštica kriva…

      • malabreskva октобар 6, 2009 у 10:08 pm #

        🙂 Teši se da je Veštica kriva 🙂

      • Slavko октобар 6, 2009 у 10:14 pm #

        Aaaaaaaaa, pa ti nisi ni malo bezobrazna?! Odoh kod Veštice…

      • malabreskva октобар 6, 2009 у 10:21 pm #

        🙂
        Ne daš viagru?
        E, pa ne moraš!

  14. afroditta октобар 6, 2009 у 8:48 pm #

    Breskvice,samo da znas kako si me opustila i nasmijala.
    Imala sam izuzetno dug i naporan dan.
    Ali poslije ovih tvojih viceva,umor je nestao ! 🙂 🙂

Оставите одговор

