Miholjsko leto…

1 окт

HPIM8070

Po ulicama i pijacama miriše pravo jesenje cveće – zimske ružice. Obožavam ih, svo to šarenilo predivnih boja. Da malo razbijem ovu monotoniju i poništim gorak ukus onog  teksta od juče,  pokazaću vam ružice koje sam juče kupila. Vukla sam ih kroz autobuse sa jednog na drugi kraj grada 🙂

Na putu do kuće, kao totalni ludak skupljala sam opalo lišće, da bih napravila jesenji aražman sa šišarkama. Kad sve završim, pokazaću vam kako izgleda.  I dok nas još tetoši  oktobarsko sunce uživajte u čarima Miholjskog leta.

HPIM8073
Tajne su tu zato da ih neko nasluti…
Postoji rec koja vredi tek kad se odcuti…
Bogu je kanuo caj… svud je prsnuo sjaj…
Jedan platan ce ostai zlatan…
Ona kroz smeh cvrsto svoju kajdanku stisce…
Ne drhti on… to je samo to uvelo lisce…
Blazeno miholjsko leto…
Jedno i sveto za njih…

(Djole, znam da sam dosadna, sorry )

25 реаговања to “Miholjsko leto…”

  1. veshtichanstvena октобар 1, 2009 у 12:37 pm #

    E baš si mi osvežila dan ovim postom i slikama))))

    Divno je jesenje cveće…Obožavam jesen ,jer nema takvih boja ni jedno godišnje doba,mada su sva na svoj način čarobna…)))
    Ja unosim uvek prirodu i svako godišnje doba u kuću…Listove kačim na zidove,pravim razne cvetne kombinacije,skupljam granje…ma svašta nešto))))
    Divno je radovati se..svemu što je oko nas i u nama..
    PS: jedva čekam „Noć veštica“,i bundeve raznih veličina na pijaci,ukrasne male i one velike koje izrezujem))))
    Znam da to kod nas ne postoji,ali kod meen postoji sve ono što me čini srećnom,takodje i one koji su sa mnom)))

  2. Charolija октобар 1, 2009 у 1:18 pm #

    Svemu se radujem, ali ne kao Veca. Mene jesen spušta. Lepa je, moram priznati, ali sa prirodom i ja se polako povučem u sebe. Melanholija ili šta već.

  3. stevo октобар 1, 2009 у 3:38 pm #

    😀

  4. dollybel октобар 1, 2009 у 4:15 pm #

    važno mi je Miholjsko ljeto, jako značajno, a posebno Miholjdan.
    Uživam u ovim danima, a Miholjdanu trčim u susret:)

    • malabreskva октобар 1, 2009 у 5:28 pm #

      Ne znam kad je Miholjdan? Da ti nije slava?

      • dollybel октобар 1, 2009 у 5:42 pm #

        Miholjdan je 12. oktobra, tog dana je mojoj bebi rođendan:)

  5. Reminder октобар 1, 2009 у 4:55 pm #

    Ovo je baš ženski post tako da baš i ne znam šta da kažem. Ali ajde da napišem nešto, čisto da se zna da sam bio tu 😉

  6. dudaelixir октобар 1, 2009 у 7:48 pm #

    *Bas su mi prijale tvoje ružice! Slatke su, a aranžman, jedva čekam! 🙂

  7. Reminder октобар 1, 2009 у 8:32 pm #

    Nikad nisam imao osećaj za cveće. Jednom prilikom dođe na kaficu jedna prijateljica. Dok sam ja otišao u kuhinju da skuvam kafu ona stavi jedan buketić lavande na moj jastuk. Htela da me iznenadi. Ja dođoh sa kafom, sedoh na krevet i videh buketić. Ko je stavio ovu travuljinu ovde, upitah, uzeh buketić i bacih ga u kantu za smeće. Ala je popizdela. Ne mogu da ti opišem. Nije to travuljina. To je lavanda. Lavanda ? Tada sam prvi put čuo za lavandu. I dobro sam zapamtio. Izađe mi na nos moje neznanje. Lavanda. I dalje mislim da je to travuljina. Eto. Zašto ti ovo ispričah ? Nemam pojma. Tako mi došlo.

    • malabreskva октобар 2, 2009 у 6:16 am #

      Ti si izgleda kao većina muškaraca operisan od romantike? 🙂
      Pa zar nisi osetio miris lavande?
      Nadam se da ipak ženi poklanjaš cveće 🙂

  8. sarah октобар 2, 2009 у 7:15 am #

    Breskvice odoh po zimske ruzice ! Zaboravila sam na njih, jer imamo prelepo vreme, i jos ima cveca u vrtu, ali one stoje u ogromnom cupu ispred vrata i jednoj korpi malo podalje od ulaza. Prelepe su za ove jesenje dane… 😀
    ovi „glupavi austrijanci“ zovu ovaj deo jeseni „altweibersommer“,( babsko leto) mozes misliti 🙄 hihihii
    ma mislim, nisu oni jadni krivi 😉

    • sarah октобар 2, 2009 у 7:16 am #

      Cek, da dodam : volim romanticne muskarce… 😉

    • malabreskva октобар 2, 2009 у 9:20 am #

      Baš su užasni ti australijanci, ja bih se sa njima poludela od dosade 🙂
      P. s. i ja volim romantične, ali su u izumiranju 🙂

  9. Sanja октобар 2, 2009 у 7:49 pm #

    Breskvice, pošto kasnim, jel već gotov i aranžman? Fotkice su osvežavanjuće, deder sada da vidimo i šta si stvorila 🙂

    • malabreskva октобар 2, 2009 у 10:26 pm #

      Danas sam imala neke obaveze, a večeras sam i izašla do grada… Biće uskoro, evo možda već sutra 🙂

  10. IvanB. октобар 3, 2009 у 9:00 pm #

    mogla bi da budes odlican PR Djolu 😀

    • malabreskva октобар 4, 2009 у 7:42 am #

      Ivaneeeeeeeeeeee ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥
      Eh, pusti snovi 🙂

Оставите одговор

