Leptir

29 сеп

“ Svi mi kad tad u zivotu upoznamo Leptira. Leptir je osoba, covek ili zena, decak ili devojcica izgubljena u ovom svetu, uzidana u teske zidove svoje maste, zaglavljena u balonu svojih snova. Leptir zna sve o ovom svetu, a ustvari ne zna nista, jer nista nije imao priliku doziveti. Leptira upoznamo bezazleno, slucajno, i isto ga tako zavolimo.. slucajno.. iskreno. Leptira primetiti ne mozemo, dug je njegov let i borba oko nas, a mi to ne vidimo sve dok Leptir od umora ne krene padati, a mi pruzimo dlan i ponudimo mu utociste…I tek tada pocinju svi nasi problemi.

Onako malen, prestrasen uvuce nam se pod kozu i mi pocinjemo jedan potpuno novi zivot.Toliko malo ljubavi treba, a mi mu ponudimo tako mnogo. Leptir nam postane sve ono sto smo uvek zeleli, ono o cemu smo sanjali.. sve ono sto nam treba u zivotu. I niko nije sretniji od nas. Zivimo svaki trenutak u nadi da ce potrajati sto duze. Vreme nam nikad krace ne bude, snovi nikad realniji. Cak ljude gledamo drugacije. Sa osmehom prelazimo ulicu… zracimo. Leptir probudi leptira u nama.

Ali, kako Leptir ojaca, i spozna mnogo toga, kad prodjete mnogo toga s njim i mislite da je on jedini sa kim se mozete zamisliti, Leptir se umori od vase toplote i podje traziti novi dom. Leptir pozeli imati nekog, ne znajuci da vec ima sve. Leptir pocne nerado da slece na nas dlan. I onda nas zivot izgubi smisao i boli jako, prejako.

Ali, onog trenutka kad tuzni i skrhani od bola ipak pustimo Leptira i dozvolimo mu da ostvari svoje snove i nadje nekog kog zeli, kad mu mi nismo ono sto zeli, tog trenutka trebamo znati da smo na vrhuncu ljubavi prema tom istom..
Al’ opet zaboli, kad ga vidis u svojoj blizini, a znas da spava na tudjem dlanu.“

Priča sa neta

(Autor Insolitus)

alfalfa_butterfly_on_lessingia

14 реаговања to “Leptir”

  1. veshtichanstvena септембар 29, 2009 у 2:29 pm #

    Istinito. Sasvim.Imam šta da dodam. Naša greška. Ne što smo mu pomogli kad je pomoć trebala,nego što smo nastavili da ga „podižemo“,sve dok nije poželeo da nas zgazi. Mora,ne zameram mu,to je jače od njega. Muškarac nikada neće ostati sa ženom koja mu je pomogla na bilo koji način.Koja je bila svedok njegovog pada. Nikad’.Zavideće joj pre ili kasniej na njenoj snazi.Osećaće se inferiorno.I mislim da je tako i najbolje.
    A mi….dlanovi koji su nekim leptirima poklonili posebnost…treba najzad da se pretvorimo u prelepog leptira i potražimo nečiji dlan…Ne zbog toga što smo pali,nego zbog toga što je to prirodno…

    • malabreskva септембар 29, 2009 у 4:47 pm #

      Ispravih te 🙂 razumemo se Veco iako pogrešiš nešto 🙂

  2. Reminder септембар 29, 2009 у 4:43 pm #

    Ne znam šta da kažem, nadam se da će leptir ostati na tvom dlanu. To je moja iskrena želja. 😉 Mislim da sad možeš da uđeš na blog. Ubacio sam te kao korisnika 😉

    • malabreskva септембар 29, 2009 у 4:48 pm #

      Reminder !!! Bila sam. Dolazim da vidim ima li šta novo.

      • Reminder септембар 29, 2009 у 5:15 pm #

        Ja sam još uvek u rastrojstvu. Ipak mi blog mnogo znači, ali moram tako. U nekom narednom postu videćeš zašto 😉

        • malabreskva септембар 29, 2009 у 7:05 pm #

          Ne nerviraj se. Znam kako ti je ali sve će to da se slegne i biće ok. Ne odustaj od bloga nipošto. Mi smo tu.

  3. dudaelixir септембар 29, 2009 у 9:13 pm #

    Ne volim leptire jer znam u šta će se pretvoriti! Nagledala sam se lepote i onog drugog! 🙂

  4. dudaelixir септембар 29, 2009 у 9:15 pm #

    Opet je pobrljvio i izmešao komentare. Ja sam bila u 9,13 h a našla sam se ispod remindera a iznad tebe a pisala si u 7,05 h! Koji mu je? 😕

  5. crnaperla септембар 30, 2009 у 10:23 am #

    Dodjoh i ja malo kod tebe u goste i naleteh na ovu priču i ne znam kako,ali povezah je sa jednom od mojih. I ne znam šta, ali to je to. Samo se uvek zove drugačije. Možda Leptir ne može da se odupre svom neizdržu jer zna da neće dugo i možda sanja da u sledećem životu postane dlan. Topao, nežan i jak…

    • malabreskva септембар 30, 2009 у 11:21 am #

      Dobrodošla crnaperlice 🙂
      Meni se priča baš svidela, ima trenutaka kada mi prijaju takve priče….
      Svako od nas nekada poželi da zadrži leptira, a to je uvek i neizbežno nemoguće.
      Pozdravljam te 🙂

  6. crnaperla септембар 30, 2009 у 11:28 am #

    Bolje našla ja tebe Breskvice)))
    Ali moraš priznati da bi bilo jako interesantno u moru neizbežno nemogućeg napraviti malo, pa makar veštačko ostrvo nemogućih mogućnosti…
    Ja sam već bacila par kamenčića na dno, pa ako želiš baci i ti koji pre nego što struja sve odnese…a možda ima još ljudi koji će nam se priključiti i eto ga ostrvo…biće dovoljno mesta za sve

  7. stevo септембар 30, 2009 у 9:17 pm #

    Sve što je lepršavo najčešće brzo strada.

Оставите одговор

