Sandale

21 сеп

securedownload (13) securedownload (14)securedownload (15)sandale1sandale9sandale 22securedownload (12)sandaleObožavam sandale i baš mi je žao da ih odlažem za narednu sezonu. Bolje da ne pominjem koliko volim ove jesenje rasprodaje, kad kreneš u grad pa naletiš na sandalice tri puta jeftinije. Ja i drugarica nedavno smo kupile po par. Ona ljubičaste sa tufnicama, a ja crvene. Volim ih u svim bojama i nikad mi nije dosta. Kažu da ove slike prikazuju kolekciju Nine West, skidam kapu onima koji bi se osmelili da ih prošetaju.

Da li vam se neke  posebno svidjaju?

21 реаговања to “Sandale”

  1. rainbowica септембар 21, 2009 у 10:47 am #

    Moj favorit su japanke sa zar pticom, paunom, sta li je vec… 😉

    Volim, ma sta volim, obozavam obucu, ali ne volim preterivanje. Nikako. 🙂

    • malabreskva септембар 22, 2009 у 1:16 pm #

      Može, tebi ćemo ostaviti japanke za večernje izlaske 🙂

  2. Reminder септембар 21, 2009 у 11:20 am #

    Caki Caki Cale kupi mi sandale
    samo pazi Cale da ne budu male
    opsa, opsa, opsa sa :mrgreen:

  3. stevo септембар 21, 2009 у 1:21 pm #

    Naročito one koje ih nose, no uglavnom su sve fensi i neobične, postmoderne i istovremeno pomalo zastarele; taman da se nose za blagu zimu koja nas očekuje, ako bude ipak mraza preporučujem debele pletene zimske rukavice, makar ruke da budu u toplom 😉

  4. SanjaKokica септембар 21, 2009 у 1:53 pm #

    😆 meni su najoriginalniji oni pacovi kraj kreveta 😆
    Iskreno, meni nikada ne dotekne za takve egzibicije, mi smo u fazonu rasta dečijih nogu, pa u tome smeru,…samo njima sleduje nova obuća. Nama, velikima, kada baš mora 🙂

    • malabreskva септембар 22, 2009 у 1:13 pm #

      Pacova se grozim! Eto, ima i prednosti u tome nemati decu, imaš cipele koje voliš kao dečicu 🙂

      • SanjaKokica септембар 22, 2009 у 9:17 pm #

        Hehe…pri tome, gde ih uparkiraš, tamo i poslušno ostanu, za razliku od mališana 😉 (i onda, ne bi ih menjala ni za sto pari cipela 😉 )

  5. dudaelixir септембар 21, 2009 у 7:00 pm #

    Meni se dopadaju one u obliku pištolja, jos samo da ON radi! Tako bih pravila red po ulici! 🙂 Puc, puc, ožeži!
    Usput da ti kažem da ja volim papučice i baletnkice. Neki dan sam iskoristila jednu diiiiivnu rasprodaju na kojoj su te baletanke koštale 500 dinara. U tamno braon i kaki braon boji, onako tigraste sa malom mašnicom napred. A kada su stigle u radnju, bile su 2500 dinara, a mošda i malo više! Baš ih volim! 🙂

    • malabreskva септембар 22, 2009 у 1:12 pm #

      He, he, tebi bi Dudo baš pristajale te sa pištojima 🙂
      Imam i ja tigraste baletanke sa mašnicom, odlično idu uz farmerke, obožavam ih 🙂

  6. Charolija септембар 21, 2009 у 8:05 pm #

    Mnogo su mi smešne one prve. Ladno bih ih nosila sa farmerkama. Lude su, a i sviđaju mi se one travnate japanke. 😀

  7. afroditta септембар 21, 2009 у 8:51 pm #

    Prve su najbolje! 🙂
    Postoji opcija za promjenu laka za nokte ! 😉

    Zao mi ove dame na skelama. Mogu zamisliti bolove u nogama koji predstoje,kad se malo zamakne u godine.
    😆

    • malabreskva септембар 22, 2009 у 1:10 pm #

      Sve za modu, neko bi i na skelama stojao da privuče pažnju 🙂

  8. mackomali септембар 22, 2009 у 12:39 pm #

    One japanke sa ribicama su moj favorit. Bez problema bi ih nosila za plažu 😉

    Dok je onaj gospodin paun već za neke ozbiljnije, večernje izlaske 😀

  9. Dudaelixir септембар 22, 2009 у 3:15 pm #

    Kako bih volela te „pištoljke“ da rokam u noge one koji pljuju, bacaju papire, žvake, „žvaću“ plastične kašikice, voze bicikle i motore u pešačkoj zoni. U stvari, volela bih da ispaljujem metke sa, recimo, crvenom bojom, pa bi tako svi znali zašto su crveni! Naravno, ne ih ubijam po ulici, ali takve kazne bi bile, primerene, zar ne? 😉

  10. veshtichanstvena септембар 22, 2009 у 5:57 pm #

    Meni se najviše dopadaju one prozirne,ali bih malo izmenila visinu,sklonila platforme.Volim visoke,a dopadaju mi se jer je utisak golog stopala,a ja volim hodati bosonoga))))
    :mrgreen:

Оставите одговор

