Deca…

19 сеп

Vozimo se  ka Beogradu, na radiju vesti o otkazanoj „Paradi ponosa“. Rodjak  vozi, pozadi njegova ćerkica od sedam godina.

Isekao ga neki čiča koji se farba u plavo, i ovoj „balkanac“  već počeo da mu …sve po spisku.

„Kud si krenuo, na Paradu ponosa?! Jeb.. ti pede*e i budale i….“

„Tata, tata ti si pogrešio“

„Ma šta sam pogrešio, gledaj ga kako se ofarbao samo“

„Tata, ne kaže se jeb.. ti pede*e, nego se kaže jeb.. ti Federer“

(tata je često gledao tenis, pa dete zapamtilo psovku )

poruka:

ne psujte pred detetom, ono pamti !!!

30 реаговања to “Deca…”

  1. dudaelixir септембар 19, 2009 у 9:32 pm #

    Ne mogu se baš pohvaliti da nisam psovala pred svojom decom, ali one nisu to poprimile od mene, na svu sreću! Jesu pokušavale kao klinke, ali, pošto im se nismo smejali i nagovarali ih psovanje, prestale su. Sada, kao velike, „okinu“ po nekad, a meni simpa, zato špo im to ne stoji! 🙂

    • malabreskva септембар 20, 2009 у 8:45 am #

      Dudo, tvoja deca su već odrasla, ti možeš da psuješ 🙂

  2. stevo септембар 20, 2009 у 4:27 am #

    Veoma edukativno, i ne samo u vezi psovki!

    • malabreskva септембар 20, 2009 у 8:43 am #

      Stevo, pusuješ pred decom?!

      • stevo септембар 21, 2009 у 8:43 am #

        Breskvice, da imam malu decu… Bolje od mene da nauče no od drugih!

        • malabreskva септембар 22, 2009 у 1:19 pm #

          Stevo, možda te obrukaju negde? Ja sam za to da znaju da je to ružno… pa i kad čuju da se ne iznenade 🙂

  3. Reminder септембар 20, 2009 у 6:26 am #

    Treba voditi računa o svemu što se priča pred decom jer što deca mogu da te nacrne, odaju, ocankaju to ne može niko 😉

  4. veshtichanstvena септембар 20, 2009 у 7:03 am #

    Vidi ti Miljana,on se samo boji da ga ne „odaju“ :mrgreen:
    Što se dece tiče,sasvim si u pravu,pamte i ono što mislimo da nisu čuli..

    • malabreskva септембар 20, 2009 у 8:46 am #

      Bilo mi je simpatično, dete zna da se ta psovka koristi uz Federera 🙂

  5. Charolija септембар 20, 2009 у 9:46 am #

    Trudim se da ne psujem pred decom, ali ponekad mi izleti neka psovka, pa se ujedem za jezik, jer su sada baš u fazi kada ponavljaju sve što čuju. 🙄

  6. sarah септембар 20, 2009 у 4:06 pm #

    Obicno zapamte sve sto ne bi trebalao 😀
    a time i da te obrukaju bas kad „treba“ 😆

  7. zelenavrata септембар 20, 2009 у 8:59 pm #

    Slazem se da ne treba, ali malo ko to radi sa Federom 😀

  8. SanjaKokica септембар 21, 2009 у 7:04 am #

    🙂 izleti i meni, možda i više nego što treba, kada mi se popnu klinci na živac, al zato samo čujem Biiip od mangupa i od dece: „Ružna reč, mama!!“ Što bi reklo, valjda znaju šta ne valja, ali bih ja trebala malo pripaziti, to mi je boljka! Mislim, ne samo to, ali jedna od 😉

  9. Slavko септембар 21, 2009 у 10:17 am #

    Hahahahahaha, mala je legenda…
    A zasto ne psovati? Naravno, ne treba pretjerivati, I NE TREBA IH OHRABRIVATI DA PSUJU „jer je jako simpaticno“ (a vidjao sam i to) – ali, to mogu cuti svuda, pa bolje da se rano priviknu. Prije ili kasnije, to ih sve ceka.

    • malabreskva септембар 22, 2009 у 1:18 pm #

      Bolje ih onda nauči i da puše, bolje da se naviknu na vreme 🙂

      • malabreskva септембар 22, 2009 у 1:18 pm #

        Ako je na lancu ne ujeda, ali ako nije… bolje se pripaziti 🙂 🙂

      • Slavko септембар 24, 2009 у 9:36 pm #

        Pa normalno! Ja sam prvi put pripalio kad sam imao 8-9 godina, na terasi. Toliko mi je posle bilo muka da mi više nikad nije palo na pamet da zapušim. Čak ni na polumaturi. :mrgreen:

        • malabreskva септембар 25, 2009 у 7:38 am #

          Tata ti je dao da zapališ sa 9 godina? Dobro je da ti se nije svidelo 🙂

  10. Slavko септембар 25, 2009 у 11:20 am #

    Zašto tata uvijek mora da bude „s one strane zakona“? 🙂
    Ne, ovo je bilo u sopstvenoj režiji, bio sam vrlo napredno dijete. Već u prvom osnovne sam bježao sa časova, pa zašto da u četvrtom ne propušim? 😀

  11. IvanB. октобар 3, 2009 у 8:38 pm #

    Deciji mozak je kao sundjer sve informacije upija, steta samo sto ne ume da filtrira sta je korisno a sta ne 😀

Оставите одговор

