Porodica onlajn

7 сеп

Uh, kako sam se isplakala.

Tekst objavljen u Politici baš me je “dirnuo”. Reč je o ženi koja živi u Australiji I uspela je da telefonom naruči tortu svom ocu u Beogradu I putem skajpa proslavi sa njim sedamdeseti rodjendan…

Porodica, najsvetija, najdraža I najvažnija. A opet razdvojena, daleka I željena.

Bože, koliko je njih otišlo. Koliko nas vezuje taj skajp, fejsbuk, internet. Možemo da mislimo sve najgore o internetu I novim servisima, ali eto – jednom čiči je omogućio da bude sa svojim najdražima sa druge strane planete… Nije li to divno?

Ako imate vremena, pogledajte :

http://www.politika.rs/rubrike/Moj-zivot-u-inostranstvu/Rodjendanska-torta.sr.html

grandfather

26 реаговања to “Porodica onlajn”

  1. SanjaKokica септембар 7, 2009 у 11:59 am #

    I pre nego što pročitam taj tekst, reći ću da se slažem da…ma koliko blatili internet, dobar je koliko i loš. Meni je do sada doneo većinom dobro, sreću, čoveka koji je uz mene i ja ću po tome meriti njegov značaj. Takodje…vezuje nas za sve one koji su otišli, kao što si rekla i koje teško da bismo na neki drugi i lakši način mogli kontaktirati. Mnogo se toga može naučiti pametnim surfovanjem bez xxx momenata, deci ograničiti pristup, pa samim time i oni mogu da učestvuju. Moje dete usavršava pravljenje origamija preko filmčića koje pronalazi na netu i…to ga ispunjava. To je naravno igla u plastu sena…. 🙂

  2. malabreskva септембар 7, 2009 у 12:14 pm #

    Sanja, ja pošto sam na bezuspešnom odvikavanju neću puno da ga hvalim 🙂 Samo ću klimati glavom 😉

  3. SanjaKokica септембар 7, 2009 у 1:17 pm #

    Hehe, ako glasno progovoriš ode odvikavanje do vraga… 😉

  4. mangup септембар 7, 2009 у 2:02 pm #

    Internet , na jednom satju koji sam sam posedovao pre 7-8 godina nosio je ime Bez-Granica , tacno onako kako sam ja prokarakterisao internet. Ujedno cesto ga nazivajuci 5-ta strana sveta gde kad krenes , na svakog naletis , nadjes sta ti treba a lako i zalutas. Danas posao koji radim nebi radio da nema interneta , nebi caskao ovde sa tobom da nema interneta. Ne bih dana imao posao koji obavljam … Sve u svemu internet je ko telefon u kuci :). E da tu je i kokica 😉

    • malabreskva септембар 7, 2009 у 3:30 pm #

      Mangupi su kod mene uvek dobodošli 😉
      Ostani, pa idemo s Kokicom do Veštčanstvene 🙂
      Baš je ovaj internet bezgraničan 🙂

  5. dudaelixir септембар 7, 2009 у 3:17 pm #

    Ma, divna je priča i odličan gest! Internet je zaista pomogao svima koji su daleko od kuće a i ovima kod kuće! Mnogo je lepše kada sa dragom osobom pričaš, prvo jeftino, drugo, gledate se u oči, pa onda vidiš i kako neko duva svećiće na torti koju si mu ti poslao, sa puno ljubavi, sete ali i sreće! 🙂

  6. malabreskva септембар 7, 2009 у 3:32 pm #

    Dudo, nadam se da ćemo i na blogu duvati neke svećice. Kome je prvo rodjendan ?

  7. Reminder септембар 7, 2009 у 4:30 pm #

    Samoća je najteža stvar u životu.

  8. veshtichanstvena септембар 7, 2009 у 5:31 pm #

    Ajde pa čekam vas,najavili ste se,kolači su na stolu))))))))))))

  9. dudaelixir септембар 7, 2009 у 7:40 pm #

    Izgleda Veci, mirišu sveže pečeni kolaci kod nje! 🙂

  10. veshtichanstvena септембар 7, 2009 у 7:41 pm #

    Dudo i ti si pozvana uvek)))))))))))

  11. mangup септембар 7, 2009 у 8:00 pm #

    uf kolaci

  12. malabreskva септембар 7, 2009 у 8:15 pm #

    Ja bila i dobila jagode u čokoladi… vi požurite dok nije nestalo 🙂

  13. Sanja септембар 7, 2009 у 8:53 pm #

    Ko je rekao kolači? 😉

  14. Charolija септембар 7, 2009 у 9:26 pm #

    Ljudi su uvek odlazili, ali na žalost nekada se i najobičnije pismo čekalo mesecima. Dirljiva priča.

  15. dollybel септембар 7, 2009 у 9:32 pm #

    Odgovoriću ti samo Đoletovom Sevdalinkom… koju upravo slušam i koja me ubija na mjestu

    svjetom smo se rasuli ko đerdani
    i da nema neta….

  16. dudaelixir септембар 7, 2009 у 9:43 pm #

    … a ja mogu i samo čokoladu, ako su jagode otišle! Hvala Veco na pozivu! 🙂 Najsladje je umakati prst u toplu čokoladu, pa ga lizati, a možda ga dati i nekom drugom da to uradi, onako nežno, erotično… 🙂

  17. stevo септембар 7, 2009 у 11:45 pm #

    Breskvice, verovatno ću pokvariti doživljaj… ili neću, ja se skoro dnevno „vidim“ preko skajpa sa meni bliskim osobama, i onda kada skoknu na par dana ja im kažem: „Ala smo se davno videli!“ Protiv interneta, nedajbože!, nemam niš protiv, medjutim ima par stvari na njemu što se već sada kupa u paklu. Pozzzz!
    MB, vidim da si na wordpressu, ali kod mene se nisi upisala tako pa i nisam mogao direktno na tvoj sajt.

  18. veshtichanstvena септембар 8, 2009 у 5:24 am #

    Au Dudo,nemoj dalje ,hi hi))))))))))))))))))zamislila saaammm

  19. N4A L септембар 8, 2009 у 6:48 am #

    I pre Interneta je postojao telefon – podjednako efikasan (osim možda što fali video) samo skup 🙂 Nije da ljudi i ranije nisu bili u prilici da komuniciraju sa svojima, samo što je teklo sporije i skuplje, a u nekim slučajevima nije bilo interakcije. Npr. ja znam ljude koji su iz Kanade roditeljima slali kasete sa snimcima svoje dece, i sl. Svako doba nosi svoje pogodnosti, ali nije da toga i ranije nije bilo, makar kod ljudi kojima je dovoljno stalo do svojih najbližih koji su ostali negde daleko.

  20. malabreskva септембар 8, 2009 у 7:18 am #

    Drago mi je da nove tehnologije razdvojenim porodicama omogućavaju tu onlajn bliskost. Znam da nije to isto kao kad nekog zagrliš za rodjendan, ali možete li osetiti sreću jednog sedamdesetogodišnjaka koji gleda unuke u Australiji tog dana…
    Da, znam da su se slale kasete, pisma… Mislim da je sada ta udaljenost makar malo lakša, kad možeš da čuješ željeni glas iz daljine češće i jednostavnije…

  21. dudaelixir септембар 8, 2009 у 3:49 pm #

    *Breskvice, skroz si u pravu! Dala si mi ideju za novi post! 🙂

  22. dudaelixir септембар 8, 2009 у 5:14 pm #

    *Svrati do mene da vidiš kako se nakada komuniciralo :D! Hvala ti na ideji! Nisam nista ukrala, majke mi! 😉

  23. malabreskva септембар 8, 2009 у 7:48 pm #

    Dudo, nisam ja baš Gestapo, ne moraš mi se pravdati 🙂
    Sad ću ja da ocenim ko je ovde meni ukrao ideju 😉

  24. IvanB. октобар 3, 2009 у 8:31 pm #

    eh kad bi i moja baba znala da koristi skype 😀

Оставите одговор

