Poslednji dani leta…i opet de mol…

4 сеп

Slika088Slika084

Nisam želela da odam svoje (ne)raspoloženje, ali sam morala sa vama da podelim ovaj divni slajd. Ne znam ko je pisao pesmu, ali… prelepa je.

13 реаговања to “Poslednji dani leta…i opet de mol…”

  1. Slavko септембар 4, 2009 у 2:49 pm #

    Ma neka ide… Dosadilo je više… 🙂

    Stiže nam zima. A zima zna da bude čarobna, posebno u Beogradu. Uživaj…

  2. malabreskva септембар 4, 2009 у 3:11 pm #

    Ne volim zimu… Ni sneg, ni kišu, ni hladnoću, ni blato…

  3. dudaelixir септембар 4, 2009 у 10:26 pm #

    Zao mi je što ti je De mol i što odlazi leto, jer zimu volim da vidim samo na razglednici i kada padne prvi sneg a ja u toploj sobi! Toliko o lepoti zime! Ajde, digaj se iz tog de-mola i pronadji nesto sto će malo da te digne: Evo, napisaću i tebi jednu divnu ljubavnu pjesmicu:
    Sunce je raspizdilo svoje zrake,
    vrapci se deru ko konji,
    mene piči depresija,
    u duši mi opsesija,
    jebo mater, ako te ne volim!
    Izvini, nisam htela da kvarim originalnu bosansku ljubavnu!
    Valda ti se malo mol podigao. A cvece ti je predivno! 🙂

    • malabreskva септембар 5, 2009 у 2:10 pm #

      Dudo, slažem se – i ja volim zimu samo na razglednici 😉
      A ta pesmica ti je stvarno… neverovatna! Gde je samo nadje? Te tvoje mušterije svašta te nauče 🙂

  4. Charolija септембар 5, 2009 у 12:04 am #

    Lepa pesma.

    Ne volim zimu, ne volim jesen, ne volim ni jedan mesec u godini koji ima slovo R u svom nazivu…dobro, april volim…Zimi živim samo da me ima na broju i borim se, i mučim se, i vegetiram, i muku mučim, i uvek preživim :))))

    • malabreskva септембар 5, 2009 у 2:11 pm #

      Čarolija, to i ja kažem, potpuno isto, brojim dane do proleća 🙂

  5. magi септембар 5, 2009 у 12:18 am #

    Ne volim d mol! Kad sam bila tinejdzerka, verovala sam da mi donosi nesrecu. Tako sam pocela da izbegavam tu pesmu. Ali jesen volim. Bas,bas. Jesen je kriva, uvek me rasturi siva 🙂

    • malabreskva септембар 5, 2009 у 2:13 pm #

      Jesen volim zbog boja lišća, pečenih kukuruza, kestenja, mirisa groždja (mada groždje ne jedem)… Ako nema puno kiše i može da prodje 🙂

  6. veshtichanstvena септембар 5, 2009 у 11:51 am #

    Volim svako godišnje doba,jer u svakom ima nešto specifično i posebno…Jesen i zimu obožavam..Duge šetnje po snegu…ili kada tepih od lišća oglašava svaki moj korak…Ma sve volim.
    Pesma,ma ko da ju je pisao,divna je i meni bliska…na žalost..
    Ipak..i d-mol je sastavni deo naših emocija…Neka ga..odvešće nas negde..))Negde gde svi „molovi“ odzvanjaju divno)))U nove priče…

    • malabreskva септембар 5, 2009 у 2:14 pm #

      Veđtičanstvena, tebi više i ne odgovaram, svaki tvoj komentar samo mogu da potpišem 🙂

  7. Reminder септембар 5, 2009 у 2:49 pm #

    kad pročitam ovako moćno pesme dobijam kompleks pa mi je ponekad i blam da kažem „ja pišem…“

  8. malabreskva септембар 5, 2009 у 3:22 pm #

    I mene je oduševila. Reminder, svako ima svoj stil, ne treba se porediti sa drugima. Neko to pomisli i kad tebe čita 😉

  9. dollybel септембар 6, 2009 у 10:28 am #

    ….ali ne mogu dozvoliti da mi glas podrhtava
    ili mogu
    možda sam naučila
    da ponekad samo ne treba kriti šta osjećam
    možda kad zapišem samo
    slova ionako nemaju nijanse
    uvijek su ista
    i mogu na kraju samo napisati
    plačem, pa šta…

Оставите одговор

