Nesretniku se ne može pomoći

25 авг

Za nekakoga čoveka govorilo se da je nesrećan i da mu se nikako ne može pomoći. Jedan bogat čovek namisli da vidi da li je to istina, pa uzme jednu kesu novaca te metne na brvinu preko kojeg je trebao da pređe onaj nesretnik. Kad nesretnik dođe blizu  brvinu, on rekne u sebi: „Dosta sam puta preko brvna prelazio, hajde sad da probam da li mogu žmureći preko njega preći. I tako zažmurivši pređe preko brvina i prekorači kesu s novcima.

Narodna priča

jez

27 реаговања to “Nesretniku se ne može pomoći”

  1. Reminder август 25, 2009 у 8:25 pm #

    Nije valjda da ima i takvih bogataša ? 😉 Čudni su putevi …

  2. Slavko август 26, 2009 у 6:11 am #

    Kako ima glupih narodnih priča… :mrgreen:
    E, sad, svaka priča na mom blogu ima neku pozadinu – neki događaj, razgovor ili sl. koji me je inspirisao da je napišem ili prepišem. Baš me zanima „okidač“ ove priče…

    • malabreskva август 26, 2009 у 4:10 pm #

      Jedini je Ivan pogodio koja je poenta: kad je neko baksuz, onda mu džaba sve !

      • Slavko август 26, 2009 у 4:26 pm #

        Poenta je toliko ocigledna, da boli. Nema tu sta da se shvata, pa eto je i u naslovu price.
        Ja sam rekao da je prica glupa jer mislim da takvi ljudi ne postoje.

        • malabreskva август 26, 2009 у 7:48 pm #

          Pa dobro ako ti je glupo, malo sam se osetila kao baksuz pa sam je stavila, šta sad. Misliš da nesrećni ne postoje?

          • Slavko август 27, 2009 у 6:47 am #

            Nesrećni? Oni postoje. Ali, niko nije nesrećan ili baksuzan čitav život, niti je kome suđeno da to bude (ova rečenica je više rezultat vjere i/ili želje, nego čvrstog znanja).

            Naravno, postoje prepreke, sranja se dešavaju, ali ja čvrsto vjerujem da je sve u čovjeku: ili shvataš ili ne shvataš, ili djelaš ili ne djelaš, ili želiš i ideš ka svojim željama ili samo sanjaš, ili si svjestan svoje odgovornosti za sebe ili uvijek čekaš da te neko drugi podigne… Eto, to je to, otprilike. 🙂

            • malabreskva август 27, 2009 у 4:32 pm #

              Slavko, ne zavisi sve od čoveka. Protiv nekih stvari ne možeš. Konkretno – imala sam prilike da dobijem posao u struci, koji odavno ne radim a koji obožavam. Imala sam vezu, kao što se danas mora. Sve je krenulo super, a onda je odjednom neko imao jaču vezu…
              I ja nastavljam da radim to što ne volim, jer nemam izbora.
              E, šta ja da delam?
              Nemoj mi reći da mogu da odem da podmitim nekoga jačeg 😉
              A srca nećeš dobiti ako mi ne laskaš. Lavice ne trpe kritiku 🙂

  3. Slavko август 26, 2009 у 6:13 am #

    I da ne zaboravim, JEŽ JE FACA… 😀

  4. IvanB. август 26, 2009 у 9:28 am #

    E kad je neko baksuz on je baksuz za ceo zivot :mrgreen:

  5. veshtichanstvena август 26, 2009 у 1:12 pm #

    Neka mi nebeski andjeli stave nesto na „brvno“ kojim hodam,neku srecu,pa nek i zatvorim oci,bar cu znati da sam imala priliku))))

  6. IvanB. август 26, 2009 у 6:48 pm #

    Jesam dobio 3 bambija za tacan odgovor 😀 hehehe

  7. Charolija август 26, 2009 у 10:42 pm #

    Ježić je neodoljiv, a na priču…ono što smo propustili u životu, a ne znamo da jesmo…za tim ne možemo ni žaliti.

    • malabreskva август 27, 2009 у 7:45 pm #

      Kad nas nesreća zaslepi, pa ne vidimo priliku koja je pred nama, dobro je da ne znamo šta smo propustili. Bilo bi još crnje 😉

  8. Slavko август 27, 2009 у 6:48 am #

    I ‘oću još jedno srce… Najmanje. 😛

  9. Slavko август 27, 2009 у 6:57 pm #

    „Jer nemam izbora.“
    Necu nista da kazem, iz dva razloga:
    1. zvucase ofucano i
    2. zbog zvjezdica. 😛

  10. bojovic септембар 2, 2009 у 3:11 pm #

    Sad bi neki rekli: „A ko zna za šta je to dobro …“

  11. Nina децембар 25, 2011 у 8:48 am #

    Sta da osoba radi kad je citav zivot prati nesreca?

    • malabreskva децембар 28, 2011 у 8:21 pm #

      Nina, nesreća te prati samo kada si ti ubeđena da je tako. Pokušaj da se promeniš ili promeniš način razmišljanja i sve će biti drugačije.

Оставите одговор

