Pandorina kutija

20 авг

Po legendi, Prometej je svome bratu Epimeteju rekao da ne prima nikakve darove od bogova. Ali nesrećni  Epimetej ga nije poslušao, jer čim je video Pandoru koju su mu bogovi poslali, odmah se zaljubio u nju. Bogovi su upozorili Pandori da ne otvara posudu, koju su joj dali kao miraz.
Ali radoznala Pandora  ju je otvorila, pa su  sva  zla izašla na dotada bezbrižno čovječanstvo – kuga, tuga, siromaštvo, zločin, očaj, pohlepa, starost, bolest, ludost, prkos, glad, prijevara… Unutra je ostala samo – nada. Svijet je bio vrlo hladan i turoban, a onda je Pandora opet otvorila kutiju te je nada izletjela van. Tako je čovječanstvo i u zlim vremenima dobilo i malo nade.

U poslednje vreme na fejsbuku je glavna zanimacija otvoriti Pandorinu kutiju…

Sve u nadi da će nešto dobro da ispadne. A nalaze se zanimljive stvari, od Džordža Buša do dvorske lude.  U fejsbuk verziji nema puno zla, ako se ne uzme za zlo gubljenje vremena. Pa, otvorite je, možda ćete kao ja dobiti slatku spasilačku ekipu, sa sve helikopterom koja hrli da vas izvuče iz kuće.

14 реаговања to “Pandorina kutija”

  1. veshtichanstvena август 21, 2009 у 8:25 am #

    Da…radoznalost su nam bogovi dali da nas unisti….Ja sam ti divan primer za to…)))

  2. malabreskva август 21, 2009 у 1:15 pm #

    Svi smo radoznali, a svakog golica nešto što je blisko njegovoj prirodi…
    Ipak su nam dali nadu, bez nje bi bilo mnogo loše 🙂

  3. Reminder август 21, 2009 у 6:07 pm #

    Sva sreća što je ta Facebook Pandorina kutija samo šala, inače grdno bi nagrabusili.
    Srećno ti bilo blogovanje !

  4. dudaelixir август 21, 2009 у 8:46 pm #

    Bas lepo od tebe sto si objasnila izraz Pandorina kutija, jer mi je istorija uvek bila, slaba tačka! Na FB nemam profil, zato sto ga moje ćerke imaju pa mi je bez veze da sam i ja na njemu. Blogove obožavam! 🙂

  5. malabreskva август 22, 2009 у 6:44 am #

    Reminder, dudaelixir hvala na poseti i veliki pozdrav!

  6. zelenavrata август 22, 2009 у 12:06 pm #

    Radoznala sam i na FB-u svaki dan otvaram Pandorinu kutiju i bas me briga 😀

  7. dudaelixir август 22, 2009 у 5:46 pm #

    Nova slika a sta je sa tekstom KUĆIN? 🙂

  8. malabreskva август 22, 2009 у 5:50 pm #

    Namučila sam se podešavajući blog mesto, sliku…. Inspiracija za prisanje mi je odlepršala… Ako se vrati možda i sebe iznenadim 😉

  9. IvanB. август 23, 2009 у 7:18 am #

    interesantan mit o Pandorinoj kutiji.

    na facebook-u sam iskljucivo zbog kontakta sa starim prijateljima i rodjacima – sem toga, nista vise. tako da sam izgleda jedini od korisnika te drustvene mreze, koji nije clan neke fan stranice ili grupe. Kvizove, aplikacije i ostala cudesa za zabavu ne koristim, barem jos uvek nisam dosao u tu situaciju da imam bas toliko slobodnog vremena.
    Iskreno nisam previse radoznao da bih otvarao istu 😛

    • malabreskva август 23, 2009 у 7:52 am #

      Ma razumem, kontakt s prijateljima je najbolja strana tih servisa. Ja imam trenutno slobodnog vremena pa visim tamo više no što treba. Inače, zaraza je to velika, vuče te djavo da odeš da vidiš, da pogledaš da otvoriš… Sve su to gluposti koje ubijaju vreme

  10. Slavko август 24, 2009 у 9:53 am #

    Фејсбук је краљ… 8:

    • Slavko август 24, 2009 у 9:55 am #

      Htio sam da stavim 8)

      I zaboravih da dodam: žene… :mrgreen:

  11. malabreskva август 24, 2009 у 10:09 am #

    Šmekeru!

Оставите одговор

