Ja tečem i kad stojim…

12 авг

love

Razbicu gitaru
crn je mrak ispunjava
odavno se svoje pesme bojim
pomera u meni neke gene Dunava
pa ja tecem i kad stojim (Balašević)

7 реаговања to “Ja tečem i kad stojim…”

  1. veshtichanstvena август 12, 2009 у 4:12 pm #

    Mrak nije samo crn…bar za mene nije…On je i magican i posut mesecevim srebrom i zvezdanim prahom…
    Pusti zvezde da se nastane u tvom pogledu….Lepo je videces…)))

    • malabreskva август 20, 2009 у 7:20 pm #

      Ponekad se svi uplašimo mraka, ali lepo je gledati na tvoj način, pokušaću 🙂

  2. Charolija август 23, 2009 у 11:04 pm #

    Navukla si me noćaš na Balaševića. Hvala ti, baš mi prija. 😀

    • malabreskva август 24, 2009 у 6:01 am #

      Drogiram se Balaševićem i mnogo volim da navučem još nekoga 😉

  3. Archibald57 август 24, 2009 у 6:05 am #

    Ja sam se navukao na Balaševića odmah kad sam čuo jednu od njegovih prvih pesama. Mrak o kome ovde peva je onaj u duši. Težak je to mrak… a nigde prekidača za svetlo, ni šibice za sveću… pust mrak..

    • malabreskva август 24, 2009 у 6:09 am #

      Svaka čast Arčibalde na tumačenju. Balašević je meni ključ za prepoznavanje pravih ljudi, romantika, pesnika u duši… Vidim da ćemo se dobro razumeti 😉

  4. Slavko август 24, 2009 у 10:14 am #

    I naposletku… To je tako.

Оставите одговор

