Архива | 4:02 pm

Smeh :)

5 окт

Policajac zaustavlja pijanca i pita ga:

- Kuda ste krenuli u ovo doba noći?
– Na predavanje. – odgovara pijanac.
– Daj, pa tko sada drži predavanje?
– Moja žena.

—————————————-

Kaže jedan Crnogorac drugom:
– Danas sam radio!
A drugi će na to:
– Ma nemoj, a gdje ti je antena?

—————————————

TU ME CIJENE, TU KUPUJEM!

grafit na Ekonomskom fakultetu.
—————————

Žena dolazi u bračno savjetovalište:

- Ja volim njega, on luduje zamnom, imamo zajedničke sklonosti.

Uz to, on odlično zarađuje i presretni smo kad smo zajedno.
– Pa u čemu je onda problem?
– Ne znam što da kažem svom mužu.

————————————–

Moja žena zna kuhati, ali neće. – žali se prijatelj prijatelju.
– Šuti, ti si još dobro prošao! Moja ne zna, a hoće!

———————-

Došla djevojka u crkvu da se ispovijedi:

- Oče, spavala sam sa svećenikom iz druge parohije? Je li to grijeh?
– Pa naravno. Ti pripadaš ovoj parohiji.

smeh

Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

Придружите се 149 других пратиоца